آمریكا از انجام اقدامات جنون آمیز در منطقه پرهیز كند
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، 'بی.ای. ملك' دیپلمات سابق دولت پاكستان امروز شنبه در گفت و گو با شبكه خبری تلویزیون پاكستان (P.TV) افزود: ھر نوع حمله نظامی ایالات متحدہ آمریكا به ایران باعث آسیب رساندن به منطقه شده و صلح جھانی را تحت تاثیر قرار می دھد.

وی تاكید كرد: در صورتی كه آمریكا با ھمكاری رژیم اسرائیل به حمله نظامی علیه ایران اقدام كند، یقینا این اقدام برای منطقه فاجعه آمیز و خطرناك خواهد بود.

این كارشناس مسائل بین المللی ادامه داد: باعث تاسف است كه واشنگتن از قوانین بین المللی و انجام مذاكره تبعیت نمی كند و ھموارہ در فكر تھدید یك كشور مستقل و آزاد مانند ایران است.

ملك گفت: امیدواریم تھدید باراك اوباما فقط در حد یك بیانیه باشد. در غیر این صورت اگر آمریكایی ھا برنامه حمله خود را اجرا كنند، متاسفانه این طوفان سھمگین بتدریج منطقه و جھان را فرا خواھد گرفت.

وی تصریح كرد: با آغاز این جنگ و در حالیكه ایران و پاكستان در حال گسترش همكاریها هستند و پروژہ انتقال گاز ایران به پاكستان را انجام می دهند، بطور حتم پاكستان نیز تحت تاثیر آن قرار می گیرد.

دیپلمات سابق پاكستان تھدیدھای اخیر باراك اوباما را در قبال ایران غیر منصفانه خواند و افزود: ایالات متحدہ آمریكا باید مانند چین و روسیه مسیر گفت وگو و مذاكرہ را با ایران دنبال كند.

آساق ** 1095**1479





:: برچسب‌ها: درختان , آبی , سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: