18 افسر و 100 تفنگدار فرانسوی و 70 مسلح لبنانی در حمص دستگیر شدند
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا از بیروت، در این خصوص روزنامه السفیر لبنان روز شنبه از دستگیری چند درجه دار اروپایی در مناطق بابا عمرو و الزبدانی خبر داد و نوشت كه سوریه در گزارش جامعی به بان كی مون، اسناد مربوطه در این زمینه را ارائه خواهد كرد.

روزنامه النباء هم از دستگیری یكی از سركردگان القاعده در سوریه خبر داده است.

در همین حال'عاصم قانصو' عضو حزب بعث قومی و نماینده مجلس لبنان در گفت و گویی رسانه ای پیرامون تسلط كامل ارتش سوریه بر منطقه 'بابا عمرو' واقع در شهر 'حمص' گفت: بحران سوریه پایان یافته است و دیگر از مسایل گذشته به شمار می آید و سوریه در كمتر از یك ماه به حساب مجموعه های مسلح باقی مانده كه از حمایت های مالی و نظامی كشورهای قطر و عربستان برخوردارند، نیز خواهد رسید.

وی افزود: همزمان با تسلط كامل ارتش سوریه بر منطقه حی بابا عمرو، روند معادلات در منطقه برهم خورده است و پس از تسلط ارتش سوریه بر این منطقه، نوبت به منطقه 'ادلب' می رسد.

عاصم قانصو با اشاره به فعالیت خای 'ارتش آزادیخواه سوریه' گفت: این ارتش متشكل از افراد سرسپرده و مزدور است؛ افرادی كه خود را در مقابل وسوسه دریافت پول به شیطان فروخته اند و این عده در سوریه و به ویژه بعد از سقوط بابا عمرو، جایگاهی ندارند.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به شكست توطئه های خارجی علیه سوریه و ناامیدی 'سعد حریری' نخست وزیر سابق لبنان در برگشت به لبنان از طریق سوریه گفت: بهتر است حریری از طریق فرودگاه بین المللی بیروت، به لبنان بازگردد.

وی با اشاره به موضع 'ولید جنبلاط' رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه دروزی لبنان درباره سوریه تصریح كرد: ولید جنبلاط، تمام پل های ارتباطی خود را با سوریه خراب كرده و راهی برای بازگشت به سوریه، باقی نگذاشته است.

خاورم*2023**1030





:: برچسب‌ها: جشن تولد , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: