انتخابات به دور دوم كشیده نمی شود
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار ایرنا، گاواروخین عصر یكشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر آرای پوتین چهار برابر بیشتر از از 'گنادی زوگانف' است كه جلوتر از سه نامزد دیگر است.

گاواروخین با تشكر از تمام كسانی كه از پوتین حمایت كردند، اظهار داشت: این بار وضعیت كشور نسبت به دوره های قبلی انتخابات دشوارتر بود و افرادی كه به پوتین ابراز محبت می كردند، هدف انتقادات شدید قرار گرفته و دچار اذیت شدند.

وی گفت: مبارزه جدی برای مكان سوم خواهد بود كه بین 'ولادیمیر ژیرینفسكی' و 'میخاییل پروخروف' خواهد بود و به احتمال زیاد پروخروف از ژیرینفسكی پیشی می گیرد، زیرا كه همه مخالفان حكومت از وی حمایت می كنند.

در همین حال 'ولادیمیر چوروف' رییس كمیسیون مركزی انتخابات روسیه اعلام كرد: شمارش 89/17 درصد تعرفه های انتخاباتی نشان می د هد كه 'ولادیمیر پوتین' 29/62 درصد و 'گنادی زوگانف' 89/17 درصد آرا را به دست آورده اند.

وی افزود: بر اساس نتایج اولیه شمارش آرا همچنین 'ولادیمیر ژیرینفسكی' 68/7 درصد، 'میخاییل پروخوروف' 52/7 درصد و 'سرگئی میرونف' هم 68/3 درصد آرا را به دست آوردند.

شهروندان روس امروز یكشنبه در مسكو و 86 منطقه و جمهوری این كشور و نیز بیش از 60 كشور جهان در حوزه های رای حاضر شدند تا رییس جمهوری جدید خود را برای یك دوره شش ساله انتخاب كنند.

مردم روسیه در انتخابات چهارم مارس از بین پنج نامزد حاضر متشكل از ولادیمیر پوتین نخست وزیر فعلی و رهبر حزب حاكم 'روسیه واحد'، گنادی زوگانف رهبر و نامزد حزب 'كمونیست'، 'ولادیمیر ژیرینفسكی' رهبر و نامزد حزب 'لیبرال دموكرات'، سرگئی میرونوف' رهبر و نامزد حزب 'روسیه عادل' و میخاییل پروخروف نامزد مستقل، پوتین را به عنوان رییس جمهوری آینده خود برگزیدند.

اروپام/2242**518





:: برچسب‌ها: مربع , برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: