تقدیر از مشاركت حداكثری مردم/ تكمیل حماسه ملت در دور دوم انتخابات
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، گروه های سیاسی با ارسال نمابرهای جداگانه ای، حضور باشكوه و چشمگیر مردم سراسر كشور پای صندوق های رای را لبیك امت به فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی دانستند.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه 12 اسفند برگزار شد كه در این دوره، ركورد مشاركت 64.2 درصدی مردم در كل كشور ثبت شد.

انتخاب شماری از نمایندگان مجلس نهم به انتخابات میان دوره ای كشیده شده است و گروه های سیاسی در این راستا، تكمیل حماسه ملت در دور دوم انتخابات را خواستار شده اند.

جبهه متحد اصولگرایان در بیانیه ای تاكید كرده است: ملت ایران با گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی خود، بر عهد وثیق با آرمان های انقلاب 57 خویش و تبلور امروزی آن در بیعت با حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، محكم تر از گذشته ایستاده اند و هیچ گونه تهدید، تطمیع و تحریمی نمی تواند در عزم و اراده آنان كمتر خللی وارد كند؛ بنابراین پیروز قطعی و برنده نخست انتخابات 12 اسفند، ملت انقلابی ایران و رهبر فرزانه آن است.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیز با صدور بیانیه ای خاطرنشان كرد: پیام وفاداری شما مردم به اسلام عزیز و اصل ولایت فقیه، نه فقط منافقان و فتنه‌گران داخلی را مایوس كرد، بلكه اربابان و صحنه گردانان آمریكایی- صهیونیستی ایشان را نیز دچار شوك و سردرگمی نمود و خط بطلانی بر آمال و آرزوهای استكبار جهانی كشید.

جبهه بصیرت و بیداری اسلامی هم با صدور بیانیه ای پیروزی غرورآفرین ملت در انتخابات مجلس نهم را به یكایك مردم بصیر ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب كه رهنمودهای حكیمانه شان پایه گذار این پیروزی تاریخی بود تبریك و تهنیت گفت.

از سوی دیگر، دبیر كل جنبش عدالت و مهرورزی در این باره گفت: مشاركت چشمگیر و گسترده مردم هوشیار ایران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را باید امتداد همان خط بصیرت و استقامت در راه و مكتب حضرت امام (ره) دانست كه 12 اسفند با لبیك و پاسخ خالصانه خود به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یاد و نام شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی را دوباره زنده كردند.

در همین حال، سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای ادامه داد: بحمدالله مردم هوشیار و موقعیت شناس با حضور 64 درصدی در انتخابات یكبار دیگر دشمنان را مایوس و پیروزی مجددی برای انقلاب اسلامی رقم زدند و پیامی به ملت های منطقه نیز صادر كردند كه راه آزادی ملت ها از مكتب حیات بخش اسلام به ثمر می رسد.

كانون دانشگاهیان ایران اسلامی نیز در بیانیه ای خاطرنشان كرد: بار دیگر ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران با حضور پرشكوه خود در انتخابات مجلس نهم ثابت كردند كه با وجود تمامی فشارها و تهدیدها در ماه های اخیر به ارزش های اسلامی و انقلابی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همچنان وفادار هستند.

در همین حال، حزب تمدن اسلامی نیز در بیانیه ای خلق حماسه ملت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریك گفت و از مردم هوشمند ایران و دست اندركاران انتخابات به واسطه خلق این حماسه تشكر كرد. حزب تمدن اسلامی در این بیانیه با اشاره به این كه رای گیری در تعدادی از حوزه های انتخابیه به مرحله دوم كشیده شده، تأكید كرده است: شركت بالای مردم در مرحله دوم انتخابات به علت نسبی بودن آرا نقش تعیین كننده ای دارد.

حزب مردم سالاری با صدور اطلاعیه ای از حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند تقدیر و تشكر كرد. این حزب اصلاح طلب تصریح كرد: بی شك ملت رشید ایران در جایی كه احساس می كنند قدرت های سلطه گر جهانی علیه منافع ملی و حقوق حقه ایران با انواع تحریم ها و تهدید ها صف آرایی كرده اند واكنشی حماسی تر از خود بروز خواهند داد و به همین خاطر افزایش بیش از 14 درصدی مشاركت مردم در انتخابات مجلس نهم نسبت به انتخابات مجلس هشتم بیانگر همین موقعیت شناسی و درك و فهم و شعور بالای ملت سرافراز ایران است.

سیام**1988**1708**1429**1053**2026





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: