حدادعادل:مجلس نهم باید نمونه مردم سالاری دینی درعصر بیداری اسلامی باشد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، 'غلامعلی حدادعادل' در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس گفت: انتخابات دوره نهم مجلس در روز جمعه 12 اسفند ماه سال 90 با حضور پرشكوه و عزت‌آفرین ملت ایران برگزار شد و ملت ایران با مشاركت عظیم خود حماسه آفریدند.

وی افزود:مردم ایران با همان بصیرت ، عزم و اراده‌ای كه در 9 دی ماه 88 نشان داده بودند و با همان شور و شعوری كه در 22 بهمن امسال داشتند، در انتخابات 12 اسفند شركت كردند.

حداد عادل ادامه داد: انتخابات 12 اسفند را باید جشن وحدت و بصیرت مردم نامید، این پیروزی را به صاحب حقیقی این كشورامام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و به ملت بزرگ ایران تبریك می‌گویم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مردم ایران ثابت كردند كه حقیقت را به درستی تشخیص می‌دهند و دوست را از دشمن به دقت باز می‌شناسند، مردم ثابت كردند كه مصالح و منافع كشور خود را می‌شناسند و همچنین ثابت كردند كه موقعیت‌شناس هستند و تصمیم درست را در لحظه درست اجرا می‌كنند.

وی ادامه داد: این انتخابات نشان داد كه مردم ایران همان مردمی هستند كه در سال 57 با اطاعت از امام راحل، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و اكنون با بهره‌مندی از تجربه ارزشمند سیاسی، فرهنگی و اجتماعی 33 ساله در كوره حوادث بزرگ آب دیده شده و امروز با انگیزه بیشتر و اندیشه‌ای روشن‌تر پشت سر رهبری شجاع، مدیر و مدبر راه پرافتخار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را ادامه می‌دهند.

حدادعادل افزود: پیام مردم ایران در این انتخابات به دشمنان این بود كه تصور نكنید با تهدید و تحریم از استقلال خود دست می‌كشیم و از ادامه راه پرافتخاری كه انقلاب اسلامی پیش روی ما گشوده است، منصرف می‌شویم؛ این راه، راه شهیدان مااست و ما با نام و یاد آنها و با ایمان و آرمان آنها زندگی می‌كنیم و كشور خود را می‌سازیم و انشاء‌الله این كشور را چشم و چراغ همه كشورهای اسلامی خواهیم كرد.

نماینده مردم تهران درمجلس گفت: ملت وظیفه خود را با مشاركتی گسترده در انتخابات به انجام رساند، اكنون ما مسئولان هستیم كه باید وظیفه خود را در قبال مردم به انجام رسانیم و دین خود را به این مردم فهیم و قدرشناس و بصیر ادا كنیم و با برخی سخنان تلخ، شیرینی این انتخابات را از بین نبریم.

وی اظهار امیدواری كرد تا مجلس نهم كه مولود حماسه افتخار‌آمیز ملت در 12 اسفند است، مجلسی مؤمن، انقلابی، بااخلاق و واقع‌بین و مجلسی در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری و وفادار به آرمان‌های امام راحل و در خدمت به مردم و یار و یاور دولت در خدمتگزاری به ملت ایران باشد.

حدادعادل همچنین اظهار امیدواری كرد كه مجلس نهم بتواند نمونه مردم‌سالاری دینی در عصر بیداری اسلامی در جهان اسلام باشد.

سیام/9121





:: برچسب‌ها: هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: