محمدی:با تغییرات در سازمان لیگ مشكلی ندارم
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، 'عزیزالله محمدی' در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: در خدمت فوتبال ایران هستم و آمادگی هرگونه كمكی به علی كفاشیان را دارم.

وی در خصوص حضور خود در انتخابات و اینكه گفته بود شانس وی برای پیروزی بیشتر از كفاشیان و قریب است، گفت: در این مجمع شركت كردم تا رقابت در انتخابات گرم شود و همانند برخی فدراسیون ها شاهد حضور تنها یك یا دو نامزد نباشیم.

رییس سازمان لیگ گفت: در حال حاضر فعالیت خود را در سازمان لیگ ادامه خواهم داد و اگر كفاشیان فرد جدیدی را جایگزین كند به هیچ عنوان ناراحت نخواهم شد و تجربیاتم را در اختیار وی قرار می دهم.

وی ادامه داد: خوشبختانه اعضای مجمع فدراسیون به خوبی نشان دادند كه برای این ورزش خودشان تصمیم گیری می كنند و رای آنها برای همه محترم است.

محمدی در پاسخ به این سوال كه آیا اعضای مجمع امروز برابر وزارت ورزش ایستادگی كردند، اظهار داشت: وزیر ورزش در ابتدای صحبت های خود اعلام كرد كه هر فردی به ریاست برسد مورد حمایت وزارت خواهد بود و این مساله نشان می دهد فرد خاصی برای رییس شدن حمایت نمی شد.

وی ادامه داد: فوتبال ایران سال آینده شرایط بسیار سختی دارد و معتقدم كفاشیان با تجربیاتی كه در این چهار سال به دست آورده و با توجه به روحیه خوبی كه دارد بهتر از من و قریب می تواند این سال سخت را پشت سر بگذارد.

محمدی در پاسخ به این سوال كه گفته می شود وی به همراه كفاشیان برای موفقیت در این انتخابات در یك گروه قرار داشتند، اعلام كرد: همه دیدند كه من و كفاشیان تا آخر در انتخابات بودیم و بازهم اعلام می كنم برتری در مجمع حق علی كفاشیان بود تا ایشان بتواند با حضور چند ساله خود در فدراسیون برنامه هایش را پیاده كند.

گفتنی است، علی كفاشیان پیش از ظهر امروز و در جریان مجمع فدراسیون فوتبال با پشت سر گذاشتن حسین علی قریب و عزیزالله محمدی برای چهار سال دیگر رییس این فدراسیون باقی ماند.

3783**1440





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: