دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی صنوف را در نظر بگیرد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، 'قاسم نوده فراهانی' روز سه شنبه در همایش گام دوم هم اندیشی و گفت و گوی اصناف و دولت در مرحله اجرای هدفمندسازی یارانه ها كه با حضور معاون اول رییس جمهوری بر حل مشكلات تولید پیش از ورود به فاز دوم هدفمندی تاكید كرد.

وی معتقد است: در صورتی كه در زمان اجرای فاز دوم هدفمندی، بازسازی تولید مورد توجه قرار نگیرد، تولیدكننده نمی تواند كالای كیفی با قیمت تمام شده مناسب و با بهره وری بالا تولید كند و در نتیجه قدرت رقابت از او گرفته می شود.

نوده فراهانی با اشاره به خلاقیت های بالای حوزه تولید بر ضرورت حمایت از آن در جهت افزایش بهره وری و اشتغالزایی تاكید كرد.

وی تاكید كرد: بر اساس بررسی های كارشناسی، صنوفی كه مصرف بالای انرژی دارند، مانند انبارها، سردخانه ها، صنوف توزیع كننده مواد غذایی نیازمند تسهیلات در فاز دوم هدفمندی هستند.

مشاور رییس جمهوری با بیان این كه، در زمان حاضر تولیدكنندگان به علت فرسوده بودن ماشین آلات و بالا بودن هزینه تامین انرژی با مشكلات عدیده مواجه هستند، گفت: قرار بود 600 هزار واحد صنفی تولیدی در فاز نخست هدفمندی از تسهیلات برخوردار شوند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

وی این موضوع را نیز گفت كه هم اكنون 200 هزار واحد توزیعی به دلیل عدم دریافت بسته حمایتی دچار مشكل شده اند.

رییس شورای اصناف می گوید: در شرایطی كه اصناف در برهه های مختلف انقلاب اسلامی دولت ها را همراهی كرده اند، توقعشان این است كه مسئولان نیز همگام با اجرای هدفمندی یارانه ها بسته های حمایتی آن ها را اجرا كنند.

وی افزود: هر چند وزارت صنعت، معدن و تجارت همكاری تنگاتنگی با اصناف دارد، اما برخی وزارتخانه ها با كم توجهی به مسائل اصناف در پی دلسرد كردن آنها هستند.

اقتصام **1601**1594





:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: