2800 نفر دانشجوی آذربایجان غربی راهی سرزمین های نور می شوند
نوشته شده توسط : brezzers

سرهنگ علی حجازی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال تعداد متقاضیان برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب افزایش چشمگیری یافته است و به همین منظور برای ایجاد تمهیدات بهتر برای زائرین كاروانهای دانشجویی خواهران و برادران به صورت جداگانه اعزام می شوند.

وی اظهار كرد: بیشترین تقاضا از سوی دانشگاهها اعلام شده و برای پاسخگویی به این استقبال ها تدابیری اندیشیده شده تا بیشتر از رقم پیش بینی شده كاروان اعزام شود.

مسوول سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با بیان اینكه هیچ كاروانی بدون راوی نخواهد بود گفت: تعدای از روایان از سازمان مركزی، برخی از سوی بسیج دانشجویی و بعضی دیگر از رزمندگان پیشكسوت دفاع مقدس و راهیان نور كشوری خواهند بود.

سرهنگ حجازی فر افزود: همچنین 30 نفر دانشجوی استان برای اداره زیارتگاهها در مناطق جنگی به عنوان خادم حضور یافته اند تا در خدمت زائرین مناطق عملیاتی باشند.

وی فتح المبین، چذابه، فكه، دهلاویه، كربلای 5، خرمشهر، آبادان، دشت آزادگان، سوسنگرد، بستان و دزفول را از جمله مناطقی برشمرد كه زائرین استان از آنها دیدار می كنند.

این مقام مسئول اظهار كرد: امسال سعی شده امكانات و تسهیلات بهتری در اختیار زائران گذاشته شود همچنین توزیع بسته های فرهنگی با محتوای دانشجوپسند در داخل اتوبوسها، برگزاری مسابقات مختلف در طول مسیر و اهدا جوایز به نفرات برتر، برگزاری مراسم دعاخوانی در طول سفر از جمله این برنامه ها هستند.

وی خاطرنشان كرد: ارائه خدمات مناسب به كاروانها نظیر غذا، تغذیه و ایجاد محل مناسب برای استراحت و نماز از دیگر برنامه هایی است كه در اولویت قرار گرفته است.

سرهنگ حجازی فر به راهیان نور شمالغرب كشور اشاره كرد و گفت: آذربایجان غربی به عنوان میزبان هم در این اعزامها عمل كرده است.

اعزام اولین گروه از كاروان دانشجویی راهیان نور از امروز آغاز شده است.

8135/581/ 1645





:: برچسب‌ها: سفر , پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: