مدیركل آموزش و پرورش استانبول از مجتمع آموزشی فجر ایرانیاندیدن كرد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، ' محمود حیدری '،سركنسول ایران در استانبول در این دیدار بر اهمیت مناسبات آموزشی و علمی دو كشور و ضرورت بهره برداری از همه فرصتها در راستای تحكیم پیوندهای موجود میان اقشار مختلف دو ملت تاكید كرد.

'محمود سرابی '، مدیر مجتمع آموزشی فجر ایرانیان نیز در سخنانی با اشاره به سابقه 130 ساله فعالیت مدرسه ایرانیان در استانبول ، اظهار داشت : در حال حاضر این مجتمع با بهره گیری از 30 تن از معلمان برگزیده ایران و با استفاده از حداكثر ظرفیت عهده دار امر آموزش بیش از 230 دانش آموز ایرانی از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی است .

'معمر ییلدیز' مدیركل آموزش و پرورش استانبول نیز اظهار داشت : هرچند مجتمع آموزشی ایرانیان خارج از حوزه مسئولیت ماست، ولی ما شما را دوست و برادران خود و دانش آموزان شما را همانند فرزندان خودمان می دانیم ، لذا امروز با همكارانم آمده ایم تا علاوه بر اینكه از نزدیك با یك سیستم آموزشی غیر ترك آشنا شویم، آمادگی خود را برای مساعدت و همكاری با مجتمع آموزشی شما اعلام نمائیم .

مدیر كل آموزش و پرورش استانبول در ادامه ضمن تحسین فرهنگ ایران بر قرابتهای عقیدتی و تاریخی دو ملت تاكید كرد و سپس از بخشهای مختلف مجتمع دیدن كرد و ضمن حضور در كلاس ها به گفت وگو با معلمین و دانش آموزان پرداخت.

لازم به ذكر است كه در استانبول بیش از دو و نیم میلیون دانش آموز در 2500 مدرسه مشغول به تحصیل بوده و نزدیك به یك صد هزار معلم در این شهر مشغول به فعالیت هستند.

خاورم * 230** 1506





:: برچسب‌ها: کریسمس , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: