سرمربی تیم النصر امارات: ثابت كردیم كه تیم قدرتمندی هستیم
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا ، 'والتر زنگا' چهارشنبه شب پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در كنفرانس مطبوعاتی اظهارداشت: تیم ما نشان داد كه از سازماندهی خوبی برخوردار است و می توانیم با اتكاء به قدرت بازیكنان خود به نتایج خوبی دست یابیم.

وی درباره صعود تیم النصر به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا گفت: هنوز پنج بازی باقی مانده و 15 امتیاز دیگر باقی است.

سرمربی تیم فوتبال النصر امارات، پیروزی تیم سپاهان را به بازیكنان و دست اندركاران همچنین تماشاگران این تیم تبریك گفت و افزود: دو تیم بازی خوبی انجام دادند و ما در خط دفاعی عملكرد خوبی از خود نشان دادیم.

وی در عین حال تصریح كرد: اما متاسفانه در چهار دقیقه پایانی مسابقه درخط شش قدم مرتكب اشتباه شدیم و نتیجه مساوی را با شكست عوض كردیم.

زنگا درباره شناخت خود از فوتبال ایران و مقایسه فوتبال ایران با كشورهای حاشیه خلیج فارس اظهارداشت: شناخت زیادی از فوتبال ایران ندارم و پیش از این تنها در سال 2007 با تیم سپاهان در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا بازی كردیم.

وی افزود: معتقدم لیگ فوتبال ایران قوی است و تیم های قدرتمندی در این لیگ حضور دارند و با یكدیگر رقابت می كنند، اما اگر بخواهیم فوتبال ایران را با كشورهای حاشیه خلیج فارس مقایسه كنیم، نمی توانیم قضاوت درستی را انجام دهیم.

وی درمورد عملكرد 'لوكاتونی' بازیكن تیمش گفت: به اعتقاد من این بازیكن عملكرد خوبی داشت اما بر روی وی خیلی زیاد خطا شد.

وی خاطرنشان كرد: درفصل گذشته آخرین تیمی كه از امارات مقابل سپاهان قرار گرفت پنج گل خورد اما ما با بازیكنانی كه برای اولین بار لیگ آسیا را تجربه می كردند توانستیم مقابل سپاهان بازی خوبی انجام دهیم.

تیم سپاهان موفق شد در بازی چهارشنبه شب با یك گل النصر امارات را شكست دهد.

7132/1011





:: برچسب‌ها: ساحل , سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: