بومی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دردستوركار است
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، علیرضا رحیمی پنجشنبه درجلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود : یكی از شاخص های مهم دسترسی به اهداف این سند رسیدن به تفاهم فكری بین اعضای شورای آموزش و پرورش دراستان هاست تا با كمترین مشكل، بند های این سند عملیاتی شود.

وی اضافه كرد: این سند با رویكرد جدید در آموزش و پرورش به سمتی می رود كه مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

رحیمی بیان كرد: یكی از مباحث عمده در این سند، توجه ویژه به تربیت نیروی انسانی است كه در قالب تاسیس دانشگاه فرهنگیان با جذب 25 هزار دانشجوی معلم در سال آینده رقم می خورد.

مدیركل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش ، ادامه داد: درسال آینده با شكل گیری سیستم جدید آموزشی در مقطع ابتدایی نیازمند نوسازی در ساخت و سازها و وسایل كمك آموزشی مبتنی با تغییر دروس هستیم كه در سند تحول به خوبی دیده شده است.

وی گفت: اگر اعضای شورای آموزش و پرورش به اهداف كلان و خرد این سند احاطه نداشته باشند در مباحث مطرح شده در این سند دچار تعارض می شوند و با تصمیم گیرهای نادرست تجربه تلخ مدارس كار و دانش در دو دهه قبل ، تكرار می شود .

رحیمی افزود: با توجه به تغییرات در متون درسی ، در تابستان سال آینده،تمامی معلمان مقطع ابتدایی باشركت دركلاس های ضمن خدمت باشیوه های جدیدتدریس آشنامی شوند.ك/2

7203/539 /679





:: برچسب‌ها: لندن , دره عمیق و باریک , مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: