بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش گروه اقتصادی ایرنا به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، قانون گذاران آمریكا، تحریم‌های جدیدی علیه ایران به كنگره این كشور پیشنهاد دادند این در حالی كه 'باركلیز كپیتال'، بانك جهانی سرمایه گذاری انگلستان اعلام كرد، صادرات نفت از سوی ایران 300 الی 400 هزار بشكه در روز كاهش یافته است.

اختلاف قیمت بهای نفت برنت بازار لندن در مقایسه با نفت بازار نیویورك به بیشترین میزان خود در تقریبا' یك ماه اخیر رسید.

عرضه نفت خام در شهر كوشینگ ایالت اوكلاهامای آمریكا به بالاترین سطح خود از ماه ژوییه (مرداد) تاكنون رسید.

'میشل مك كارتی' استراتژیست ارشد شركت بازارهای آسیا پاسیفیك در سیدنی گفت: اختلاف میان بهای نفت برنت بازار لندن و نفت وست تگزاس بازار نیویورك بار دیگر زیاد شده است و این علامتی برای اینكه بازار نگران عرضه نفت است.

بهای نفت برای تحویل در ماه آوریل (فروردین) در ساعت چهار و 42 دقیقه بعدازظهر روز پنج شنبه به وقت سیدنی، در معاملات الكترونیكی بازار تجاری نیویورك، 22 سنت افزایش یافت و به 106 دلار و 38 سنت در هر بشكه رسید.

بهای نفت در پایان جلسه دیروز، 106 دلار و 16 سنت در هر بشكه بود كه بالاترین قیمت به هنگام بسته شدن بازار، از پنجم مارس (16 فروردین) بود.

بهای نفت امسال 6/7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

بهای نفت برنت دریای شمال امروز در بازار آیس فیوچرز اروپا واقع در لندن، 10 سنت بالا رفت و به 124 دلار و 22 سنت در هر بشكه رسید.

بهای نفت برنت دریای شمال 17 دلار و 84 سنت در هر بشكه از بهای نفت وست تگزاس بازار نیویورك گران تر بود، این اختلاف قیمت دیروز به 17 دلار و 96 سنت رسید كه بالاترین مقدار از 10 فوریه (21 بهمن) بود.

اقتصام**1063





:: برچسب‌ها: برلین , خیابان , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: