آزادیخواهان جهان راه سیلی زدن بر گونه ابرقدرت ها را ترسیم كنند
نوشته شده توسط : brezzers

روشنفكران اسلامي همگي با علم و آگاهي باید راه پر فراز و نشیب دگرگون كردن جهان سرمایه داري و كمونیسم را بپیمایند و تمام آزادیخواهان باید با روشن‏بیني و روشنگري، راه سیلي زدن بر گونه ابرقدرت ها و قدرت ها، خصوصا آمریكا را بر مردم سیلي خورده كشورهاي مظلوم اسلامي و جهان سوم ترسیم كنند.

من با اطمینان مي‏گویم اسلام ابرقدرت ها را به خاك مذلت مي‏نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یكي پس از دیگري برطرف و سنگرهاي كلیدي جهان را فتح خواهد كرد.

ملت شریف ایران! توجه داشته باشید كه كاري كه شما مردان و زنان انجام داده‏اید آن قدر گرانبها و پر قیمت است كه اگر صدها بار ایران با خاك یكسان شود و دوباره با فكر و تلاش فرزندان عزیز شما ساخته گردد، نه تنها ضرري نكرده‏اید، كه سود زیستن در كنار اولیاء الله را برده‏اید و در جهان، ابدي شده‏اید و دنیا بر شما رشك خواهد برد، خوشا به حالتان!

من به تمام دنیا با قاطعیت اعلام مي‏كنم كه اگر جهانخواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیاي آنان خواهیم ایستاد و تا نابودي تمام آنان از پاي نخواهیم نشست، یا همه آزاد مي‏شویم و یا به آزادي بزرگتري كه شهادت است، مي‏رسیم و همان گونه كه در تنهایي و غربت و بدون كمك و رضایت احدي از كشورها و سازمان ها و تشكیلات جهاني، انقلاب را به پیروزي رساندیم و همان گونه كه در جنگ نیز مظلومانه‏تر از انقلاب جنگیدیم و بدون كمك حتي یك كشور خارجي متجاوزان را شكست دادیم، به یاري خدا باقیمانده راه پر نشیب و فراز را با اتكاي به خدا، تنها خواهیم پیمود و به وظیفه خویش عمل خواهیم كرد، یا دست یكدیگر را در شادي پیروزي جهان اسلام در كل گیتي مي‏فشاریم و یا همه به حیات ابدي و شهادت روي مي‏آوریم و ازمرگِ شرافتمندانه استقبال مي‏كنیم ولي در هر حال پیروزي و موفقیت با ما است و دعا را هم فراموش نمي‏كنیم.

خداوندا! بر ما منت بنه و انقلاب اسلامي ما را مقدمه فرو ریختن كاخ هاي ستم جباران و افول ستاره عمر متجاوزان در سراسر جهان گردان و همه ملت ها را از ثمرات و بركات وراثت و امامت مستضعفان و پابرهنگان برخوردار فرما.

* فرازی از پیام امام خمینی (ره) به مسلمانان ایران و جهان و زائران بیت الله الحرام (ششم مرداد 1366)

فراهنگ**1003**





:: برچسب‌ها: ماکرو , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: