طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی اجرا می شود
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جمعیت هلال احمر با هدف غنی سازی اوقات فراغت اعضا در ایام تعطیلات نوروزی و ترویج فرهنگ نوع دوستی و مهرورزی و نیز تحقق سفری ایمن با تامین امنیت روانی، آسایش و آرامش مسافرین، طرح ملی راهنمایی مسافرین نوروزی را اجرا می كند.

مشاركت حداكثری اعضا در فعالیت های بشردوستانه و امدادی، ارتقای سطح آگاهی مسافران نوروزی، حاكمیت فضای دینی بر اجرای برنامه ها، ارایه خدمات امدادی به مسافران و در نهایت افزایش سطح قابلیت ها و ظرفیت های جمعیت هلال احمر از موارد قابل اجرا در این طرح است.

ستادهای استانی و مركزی جمعیت هلال احمر در اجرای این طرح، تهیه 400 دستگاه چادر نوروزی، 200 خیمه نماز، 16هزار كاور جدید، توزیع 350 هزار كیف امدادی كمری، 60 هزار نسخه كتاب راهنمای سفر، 350 هزار نسخه نقشه ایمنی و گردشگری استان ها، نصب بیلبوردها تبلیغاتی و نیز پلاكاردهای خوش آمدگویی و پندهای ایمنی را نیز در دستور كار قرار داده اند.

** دوره آموزشی ناظران افتخاری با حضور بیش از سه هزار دانشجوی فارغ التحصیل رشته گردشگری، كارشناسان و علاقه مندان این حوزه برگزار می شود.

شركت كنندگان در این دوره آموزشی كه با همكاری دفتر امور مراكز و خدمات گردشگری و دفتر آموزش معاونت گردشگری بر گزار می شود، دروسی از جمله ' آشنایی با مدیریت تاسیسات گردشگری'، ' آشنایی با الزامات و سیستم های مدیریت كیفیت در تاسیسات گردشگری'، 'آشنایی با چك لیست های بازرسی و نظارت' و 'آشنایی با شیوه نامه درجه بندی تاسیسات گردشگری' را فرا می گیرند.

شركت كنندگان در این دوره آموزشی با دریافت گواهینامه معتبر در بازرسی تاسیسات گردشگری، طی ایام اوج سفرهای هموطنان با سازمان میراث فرهنگی كشور همكاری خواهند داشت.

این دوره آموزشی روزهای 20 و 21 اسفند ماه در ساختمان ارگ آزادی برگزار می شود.

فراهنگ 2025





:: برچسب‌ها: ایتالیا , خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: