جلسه شورای عالی خانه هنرمندان با حضور انتظامی تشكیل شد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا از خانه هنرمندان ایران، در این جلسه، 'غلامحسین امیرخانی' رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران با اشاره به جایگاه فرهنگی این خانه در عرصه فرهنگ جامعه، حضور استاد عزت اله انتظامی را در جلسات شورای عالی به فال نیك گرفت و آن را نشانه ای از اتفاق نظر هنرمندان پیشكسوت و جوان كشور در توسعه فرهنگی و هنری كشور دانست.

امیرخانی وجود بزرگانی چون انتظامی را بركت هنر كشور ارزیابی و اظهار امیدواری كرد كه در خانه هنرمندان بتواند همچنان به عنوان نماینده اقشار و اصناف مختلف هنری كشور وظایف و رسالت مهم خود را به انجام برساند.

رئیس شورای عالی خانه هنرمندان همچنین اقدامات صورت گرفته در چند ماه گذشته را مثبت ارزیابی كرد و از اعضای شورای عالی و مدیریت این خانه خواست با جدیت بیشتر در تحقق اهداف این خانه و سیاست های مطابق با اساسنامه آن بكوشند.

در ادامه این جلسه، انتظامی به بیان دیدگاه های خود درباره خانه هنرمندان پرداخت و این خانه را مامنی برای هنرمندان كشور دانست.

عضو شورای عالی خانه هنرمندان، از این خانه به عنوان جایگاهی كه سال های سال عاشقانه در آن حضور داشته، یاد كرد و اظهار امیدواری كرد كه خانه هنرمندان ایران و سایر نهادهای فرهنگی و هنری كشور توجه بیشتری نسبت به هنرمندان بازنشسته و پیشكسوت و كسانی كه نیازمند توجه بیشتر مسئولین و هنرمندان هستند، باشند.

'محمدهادی ایازی' معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و عضو شورای عالی خانه هنرمندان ایران نیز بر عزم شهرداری تهران برای توسعه فضای فرهنگی هنری و نیز توجه جدی‌تر به مسائل معیشتی هنرمندان تاكید كرد و گفت: شهرداری تهران به طور قطع همچون گذشته حمایت های خود را نسبت به خانه هنرمندان ایران ادامه داده و از الگوی این خانه برای ایجاد خانه های دیگر در عرصه های علمی و فرهنگی استفاده خواهد كرد.

براساس این گزارش، در این جلسه برنامه های سال جاری و برنامه های سال آتی خانه هنرمندان ایران مورد ارزیابی و بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین ضمن تبریك به اصغر فرهادی برای كسب جایزه اسكاربهترین فیلم غیرانگلیسی زبان مقرر شد كه طی مراسمی مناسب و در شان ایشان از عوامل و دست اندركاران فیلم 'جدایی نادر از سیمین' تجلیل شود.

فراهنگ**9173**1588





:: برچسب‌ها: کالیفرنیا , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: