نشریه ایتالیایی: اسراییل محور شرارت در جهان است
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، نشریه ایتالیایی 'Novum Imperium' با عنوان 'ایران و دمكراسی؛ عدالت تحریمی نظام جدید جهانی' به قلم 'فرناندو وولپی'، نوشت: تحریم ایران عجیب است، چرا كه این كشور بخاطر تجاوز به كشور دیگری مورد تحریم قرار نگرفته است، بلكه تنها بخاطر دفاع از حق خود مبنی بر استفاده از انرژی هسته ای جهت اهداف صلح امیز، مورد تحریم قرار می گیرد.

این نشریه ایتالیایی، افزود: ایران می خواهد در كنار استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای، منابع گاز و نفت خود را صادر كند، پس مساله كجاست و امریكا و اروپا با تحریم این كشور، چه می خواهند.

'ایتالیا نیز تا چند ماه پیش قصد ساخت 6 مركز هسته ای را داشت، اما این برنامه با انجام همه پرسی رد شد، پس مشكل كجاست؟ البته می توان اینطور برداشت كرد كه یك ایران آزاد و قوی می تواند همانند خاری در پهلوی قدرت های بزرگ اقتصادی كه چشم بر منابع عظیم این كشور دوخته اند، باشد.'

نشریه ایتالیایی، افزود: ایران می تواند برای منافع شركت های بزرگ چند ملیتی انرژی كه از ازادی كامل برای نابودی كره زمین بدون پرداخت یك دلار خسارت برخوردارند، یك مشكل باشد. در هر صورت منافع این قدرت های اقتصادی به حدی است كه حتی اگر كسی یك سناریوی دیگر جنگی را پیشنهاد كند، عجیب به نظر نمی رسد، چرا كه آنها با توجیه مداخله بشر دوستانه همانند عراق و افغانستان، به جنگ افروزی دیگری دست خواهند زد.

'هم اكنون عدالت فراملی با نشان سازمان ملل و اتحادیه اروپا كه عراق را برای جنگ با ایران با میلیاردها دلار تقویت و بعد با بهانه تسلیحات غیر متعارف كه هرگز یافت نشد، نابود كرد، برای ایران سناریو سازی می كند.'

این نشریه ایتالیایی نوشت: اسراییل بخاطر حمایت های بدون شرط آمریكا همواره پتانسیل تهاجمی دارد و با مجهز بودن به كلاهك های اتمی یك خطر واقعی برای جهان محسوب می شود؛ حال این سوال مطرح می شود كه چه كسی 'شر' است و باید تحریم شود؟ آیا ایران كه برای توسعه و رفاه ملت خود در تلاش است و یا اسرائیل كه خود را با ارزش های اصول دمكراتیك كه از ان برخوردار نیست پنهان كرده و بطور یكجانبه علیه كسی كه دشمن محسوب می كند، حمله می كند.

این نشریه ایتالیایی، افزود: هركسی با كمی هوشیاری ذهنی و صداقت می تواند چنین استدلالی را درك كند، البته انهایی كه از دهه ها به اسرائیل سلاح و كمك های مالی می دهند، از درك ایرانی مستقل و مقتدر خشمگین هستند.

اروپام ** 2171**1596





:: برچسب‌ها: رودخانه , برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: