دیدار اعضای شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با خانواده های معظم 2 شهید
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این دیدار معنوی به نمایندگی از رییس‌جمهور لوح یادبودی به همسران دو شهید اهدا شد.

'محمد شیخان' رییس مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری در این دیدار با تاكید بر اینكه انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا است، تصریح كرد: هر آنچه را كه امروز ما در اختیار داریم مدیون خون شهدا هستیم، از این‌رو باید تلاش كنیم تا راه شهیدان پررنگ‌تر از همیشه ادامه پیدا كند.

در این دیدار صمیمی و معنوی، همسر شهید 'جوادی' ضمن بیان خاطراتی، صفات و خصوصیات اخلاقی شهید جوادی را بازگو كرد و گفت: 'اسماعیل' همواره كارهایش منظم بود به طوری كه بارها در لشكر 21 حمزه مورد تشویق فرماند‌هان ارشد خود قرار گرفته بود.

وی افزود: خواب همسر شهیدم را بارها دیده‌ام و در خواب از او سوال كردم كه شما مرده‌اید! اینجا چه می‌كنید؟ اما در پاسخ به من گفت: من زنده هستم و پس از شهادتم همواره در كنار شما بوده‌ام.

همسر شهید 'جوادی' با بیان اینكه خدا را به خاطر تمامی نعماتش شاكر هستم، گفت: امروز به لطف و عنایت خداوند و به بركت خون شهیدان، فرزندانم عاقبت به خیر شده‌اند. به طوری پنج فرزند پسرم مهندس و تنها دختر شهید نیز پزشك است.

وی ادامه داد: از این بابت خداوند را شاكرم كه توانسته‌ام در نبود همسر شهیدم فرزندانی صالح به انقلاب اسلامی تقدیم كنم.

همسر شهید' كریم نعمتی' نیز در این دیدار ضمن بیان سجایای اخلاقی همسر شهیدش گفت: شهدا چراغ راه ملت ایران هستند و امیدوارم بتوانیم كاری كنیم تا مدیون خون شهدا نباشیم.

وی با بیان اینكه خدا را شاكرم كه توانسته‌ام در نبود همسرم فرزندانی شایسته و لایق ایران اسلامی تربیت كنم، گفت: در حال حاضر دو فرزند شهید یكی مهندس مكانیك و دیگری دانشجوی سال آخر دندانپزشكی است.

همسر شهید نعمتی با بیان اینكه شهادت كریم به فرزند كوچكم حامد الهام شده بود، افزود: حامد به هنگام شهادت پدرش 3.5 داشت و امروز به عنوان یك مهندس در حال خدمت به میهنش می‌باشد و فاطمه نیز بعد از هفت ماه بعد از شهادت پدرش به دنیا آمد كه در حال حاضر دانشجوی سال آخر دندانپزشكی است.

وی كه كه خود فرزند شهید است ضمن بیان خاطراتی از همسر شهیدش گفت: كریم خود قبل از شهادتش گفته بود كه سرم در تابوت جا نخواهد شد كه همین اتفاق نیز افتاد.

كریم نعمتی یكی از شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس كه در سال 68 در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهیدان اسماعیل عبدالقاسم جوادی و كریم نعمتی از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس هستند كه به ترتیب 31 اردیبهشت ماه سال 60 و سال 67 در منطقه‌های عملیاتی جبهه شوش و شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سیام **1708





:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: