حمله پھپادھای آمریكایی به شمال غربی پاكستان ھشت كشته بر جای گذاشت
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا به نقل از این منابع خبری، ھواپیماھای بدون سرنشین آمریكایی امروز یك وسیله نقلیه را در بخش 'برمل' در منطقه وزیرستان جنوبی با چھار موشك مورد ھدف قرار دادند.

این منابع افزودند: این حمله در نزدیكی مرز افغانستان انجام شد.

تاكنون جزییاتی درباره اینكه چه افرادی در این حمله كشته شده اند، در دست نیست.

اهالی وزیرستان جنوبی گفتند: امروز یك فروند ھواپیماھای بدون سرنشین آمریكایی را حین پرواز بر فراز آسمان منطقه مشاھدہ كرده اند.

این دومین حمله پھپادھای جاسوسی آمریكا ظرف چھار روز گذشته است.

این افراد ادامه دادند: ما قادر به باقی ماندن در محل حادثه نیستیم، زیرا ھواپیماھای جاسوسی آمریكا افرادی را كه برای امدادرسانی به قربانیان و زخمی ھای این گونه حملات در محل حادثه حاضر می شوند نیز ھدف می گیرند.

شبكه ھای خبری محلی در پاكستان به نقل از منابع موجود در منطقه وزیرستان جنوبی، اعلام كردند: حداقل ھشت نفر در این حمله كشته شدہ اند.

ھواپیماھای بدون سرنشین آمریكا جمعه گذشته نیز با شلیك دو فروند موشك به یك خودرو و یك منزل مسكونی در بخش 'شكتویی ' وزیرستان جنوبی، 17 نفر را كشتند.

دولت آمریكا از اواسط ماہ نوامبر سال گذشته میلادی، به دلیل تنش در روابطش با پاكستان در اثر حمله بالگردھای ناتو به پست امنیتی این كشور كه به كشته شدن دست كم 24 نظامی پاكستانی منجر شد، ھیچ حمله هوایی توسط پھپادھای جاسوسی خود در مناطق قبایلی این كشور صورت نداده بود.

این پنجمین حمله پھپادھای جاسوسی آمریكا پس از آغاز مجدد حملات هوایی توسط سازمان اطلاعات مركزی آمریكا ﴿سیا﴾ به خاك پاكستان به شمار می رود.

رسانه ھای پاكستانی و آمریكایی پیش از این نوشتند: سیا از سرگیری حملات ھواپیماھای بدون سرنشین خود به پاكستان را اعلام كرده است.

دولت پاكستان هم از سرگیری حملات ھواپیماھای بدون سرنشین آمریكا را به مناطق قبایلی از جمله در وزیرستان شمالی و جنوبی، فقط با در نظر گرفتن شرایط جدیدی امكان پذیر دانسته است كه بین دو كشور حكمفرما می شود.

آساق ** 1095**1479





:: برچسب‌ها: بچه ها , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: