راه‌آهن: طهمورثی اخراج شد نه بهادر عبدی/استقلال: عبدی اخراج شده بود
نوشته شده توسط : brezzers

پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی صنعت نفت آبادان و راه‌آهن شهرری از هفته بیست و ششم لیگ برتر، یكی از بازیكنان تیم راه‌آهن شهرری از داور كارت قرمز گرفت و بدین ترتیب از همراهی زردپوشان در دیدار با استقلال بازماند.

برخی منابع خبری پس از آن بازی از بهادر عبدی به عنوان بازیكن اخراجی تیم راه‌آهن یاد كرده و او را بازیكن محروم زردپوشان در دیدار با استقلال معرفی كردند.

استقلالی‌ها با این تصور كه بهادر عبدی بازیكن اخراجی تیم راه‌آهن شهرری بوده و اجازه همراهی تیم در دیدار با آبی پوشان را نداشته است به دنبال تغییر نتیجه دیدار با شاگردان دایی برآمده و اقداماتی در این زمینه انجام داده‌اند.

در شرایطی كه استقلالی‌ها اعتقاد دارند، بهادر عبدی محروم بوده و با وجود محرومیت مقابل آنها بازی كرده است، راه‌آهنی‌ها با طرح موضوعی متفاوت جریان تغییر نتیجه بازی را كلا منتفی می‌دانند.

حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه راه‌آهن گفت: بازیكنی كه در دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان از زمین اخراج شده 'امیر طهمورثی' است نه بهادر عبدی.

وی ادامه داد: فیلم بازی و گزارش داور مسابقه صنعت نفت آبادان – راه‌آهن شهرری موجود است و این بازیكن تیم راه‌آهن از سوی سازمان لیگ برتر به عنوان یكی از بازیكنان محروم هفته بیست و هفتم لیگ برتر معرفی شده و عبدی مشكلی برای همراهی تیم نداشته است.

بازی دو تیم راه آهن شهرری و استقلال تهران از هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

688/





:: برچسب‌ها: د , سفر , زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: