'كتاب سال خلیج فارس' منتشر می شود
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا،' سید محمد حسینی' شامگاه سه شنیه در آخرین نشست سال جاری شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی خلیج فارس كه در محل این وزارتخانه برگزار شد، با اعلام این خبر، بر پیگیری و استمرار اقدامات انجام شده در دوره های گذشته تاكید كرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست همچنین بر ضرورت تمركز فعالیت ها؛ پرهیز از موازی كاری دستگاه های اجرایی، ساماندهی و همكاری بین بخشی و فعال شدن دبیرخانه دائمی جشنواره تاكید كرد.

در این نشست اعلام شد : هشت هزار اثر و 300 مقاله علمی از سراسر جهان به دبیرخانه جشنواره رسید و 41 عنوان كتاب با موضوع جشنواره در سال 90 منتشر شده است.

همچنین 3 هزار و 560 كتاب مورد داوری قرار گرفت و مقرر شد كه از چهار كتاب جدید نیز رونمایی شود.

راه اندازی كتابخانه تخصصی ، خانه فرهنگ دیجیتال ، ایجاد فروشگاه الكترونیكی برای آثار رسیده ، تهیه و شبیه سازی نرم افزار بازدید از خلیج فارس، ایجاد دبیرخانه مجازی جشنواره از جمله مصوبات این نشست بود.

فعال كردن دبیرخانه دائمی در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، انتخاب شعاری ویژه و متناسب با موضوع جشنواره، برنامه ریزی برای مشاركت گسترده و فعال ایرانیان خارج از كشور ،تاكید بر برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، تجلیل از تولیدكنندگان بازی رایانه ای میر مهنا، برگزاری مسابقات جام خلیج فارس از سوی وزارت ورزش و جوانان، اجرای سمفونی خلیج فارس و تشكیل انجمن دوستداران خلیج فارس از دیگر مصوبات نشست شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی خلیج فارس بود.

همچنین در این نشست كه با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، تهیه فیلمنامه و ساخت فیلم در رابطه با خلیج فارس نیز مورد بررسی قرار گرفت.

فراهنگ**1355**





:: برچسب‌ها: حیوانات , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: