زمینه ی تحصیل زندانیان از نهضت سوادآموزی تا دانشگاه فراهم شده است
نوشته شده توسط : brezzers

حجت الاسلام والمسلمین 'سید علی تهامی' روز سه شنبه در حاشیه افتتاح مدرسه قرآنی زندان مركزی یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای ادامه تحصیل زندانیان تفاهمنامه - هایی با دستگاه های مرتبط منعقد شده و زندانیان علاقه مند به تحصیل از حمایت های لازم برخودار می شوند.

وی با بیان اینكه محور و روح همه اقدامات در زندان ها ، قرآن ، نماز و توجه به ورزش است ، افزود: فعالیت های فرهنگی و ورزشی از مهمترین ابزارهای اصلاح و تربیت مددجویان بوده و طی سال های اخیر امكانات و تجهیزات خوبی برای تحقق اهداف فرهنگی و ورزشی زندانیان فراهم شده است.

مدیركل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان های كشور تصریح كرد: اگر فعالیت های فرهنگی و ورزشی بین مدجویان ترویج شود، به طور قطع بهتر و زودتر می توان برای اصلاح مددجویان اقدام كرد.

مدیركل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان های كشور یادآور شد: هم اكنون مسائل اعتقادی ، احكام ، اخلاق، نهج البلاغه و قرآن نیز از برنامه های مهم و جدی در بخش فرهنگی در زندان -های كشور است.

تهامی گفت: زندانیانی كه بیشترین همكاری و فعالیت را در بخش فرهنگی داشته باشند از تشویق های مختلف و به خصوص مرخصی برخوردار می شوند.

7536/1968





:: برچسب‌ها: بریتانیا , زنده , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: