نوشته شده توسط : brezzers

'مرتضی محصص' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، به تشریح تیم های هم گروه ایران پس از قرعه كشی جمعه شب پرداخت و افزود:با بودن كادر فنی مجرب در تیم ملی و تلفیق جوانان و باتجربه ها می توانیم به صعود امیدوار باشیم.

وی با بیان اینكه صحبت از صعود به جام جهانی هنوز بسیار زود است، اظهار داشت: تفكرات نباید ساده انگارانه باشد زیرا تمامی این تیم ها برای رسیدن به جام جهانی برنامه ریزی كرده اند.

محصص در خصوص حریفان تیم ملی فوتبال كشورمان، خاطر نشان كرد: در بین حریفان تیم ملی ابتدا ازبكستان، سپس كره و بعد از آن لبنان و قطر از سرسختی قابل توجهی در مقابل ایران برخوردارند.

این مدرس بین المللی فوتبال ادامه داد: ازبكستان دارای بازی فیزیكی است و قابل پیش بینی نیست اما تاكتیك كره برای ما رو شده و به مراتب ساده تر به نظر می رسد.

محصص در رابطه با تیم های لبنان و قطر نیز اظهار داشت: تیم لبنان شگفتی ساز بوده و قطری ها هم با وجود مربی كاربلد به پیشرفت رسیده اند كه باید در مقابل آنها نیز با دقت بازی كنیم.

وی ادامه داد: پیش بینی صعود به جام جهانی از هم اكنون بسیار زود است زیرا هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید صبر كنیم تا بازی ها آغاز شود.

وی كادر فنی تیم ملی فوتبال را یكی از نقاط قوت تیم ملی ایران عنوان كرد و گفت: 'كارلوس كی روش' مربی با تفكری است كه تاكنون با رویكرد جوانگرایانه و اعتماد به نفس لازم عملكرد مناسبی را ارائه كرده است.

این كارشناس بین المللی فوتبال تصریح كرد: امیدواریم در فرصت باقیمانده كی روش از تركیب جوانها و با تجربه ها به خوبی استفاده نماید تا شاهد تیمی خوب و مقتدر باشیم.

وی تاكید كرد: ما می توانیم با تلفیقی از جوانان و با تجربه ها برای صعود به جام جهانی استفاده كنیم.

تیم ملی كشورمان در مرحله پایانی رقابتهای مقدماتی جام جهانی با تیم های ازبكستان، قطر، كره جنوبی و لبنان همگروه شده است.

این قرعه كشی هفته گذشته در مالزی صورت گرفت و تیم ملی فوتبال در اولین دیدار ابتدای تیر ماه به مصاف ازبكستان خواهد رفت.

تهرام/7261/1275





:: برچسب‌ها: سفر , فرانسه , نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: