برنامه سازان رادیو باید به نوآوری توجه خاص داشته باشند
نوشته شده توسط : brezzers

'حمید شیخ محمدی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: اگر در برنامه های رادیویی نوآوری وجود نداشته باشد، از رقیبان داخلی باز می مانیم.

وی افزود: رادیو ایران در سال 89 برخی از برنامه های قدیمی رادیویی كه مخاطبان ثابتی داشت را بار دیگر به جدول پخش خود بازگرداند كه این سیاست در سال جاری نیز ادامه یافت.

شیخ محمدی افزود: در سال 90 رادیو ایران بیش از هرچه توجه به محتوای برنامه ها را در دستور كار خود قرار داد تا به ارتقای كیفیت این برنامه ها بیانجامد.

این مدیر رادیویی ادامه داد: بر اساس این سیاست برنامه های ضعیف زودتر از موعد مقرر از جدول پخش حذف و برنامه های دیگری جایگزین آنها شدند.

شیخ محمدی افزایش برنامه های طنز و شادی آور را از دیگر رویكردهای این شبكه در سال 90 عنوان كرد و افزود: حجم برنامه های شادی بخش و امیدآفرین این شبكه در سال جاری به بیش از دو برابر افزایش یافت كه این سیاست در سال آینده نیز دنبال می شود.

مدیر رادیو ایران تقویت بنیه مالی برنامه های رادیویی را از دیگر اقدامات انجام شده در این شبكه رادیویی برشمرد كه با هدف ارتقای كیفیت این برنامه ها صورت گرفت.

وی توجه و تقویت به برنامه های معارفی و اندیشه ای را از دیگر رویكردهای این شبكه در سال 90 دانست.

شیخ محمدی از جذب مجریان جدید در شبكه رادیو ایران خبر داد و گفت: این افراد در حوزه های مختلفی از جمله مجری - كارشناس و مجری دارای تجربه هستند.

شیخ محمدی همچنین گفت: توسعه پوشش آنتن دهی شبكه های رادیویی بویژه در مناطق مرزی و جاده های كشور از مسوولیت های معاونت فنی صدا و سیما است اما رادیو ایران به عنوان رادیوی ملی و سراسری همواره خواستار اولویت بخشی به توسعه فرستنده های این شبكه است.

وی اظهار داشت: رادیو ایران در سال 91 تلاش دارد تا تلاش خود را روی ارتقای محتوای برنامه های خود معطوف كند تا بیش از گذشته در جذب نظر مخاطبان موفق باشد.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: