دنیزلی: این پیروزی برای پرسپولیس اهمیت زیادی داشت
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش عصر جمعه ایرنا، 'مصطفی دنیزلی' در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: در دیدار گذشته برابر مس كرمان نیز نمایش خوبی داشتیم اما در گلزنی ناموفق بودیم كه خوشبختانه این مساله امروز

برای پرسپولیس مشكل ایجاد نكرد.

وی افزود: حتی در دیدار امروز با نفت تهران نیز فرصت های بیشماری داشتیم و اگر مهاجمان كمی دقت بیشتری داشتند به گل های متعددی می رسیدیم.

دنیزلی با اشاره به اینكه پرسپولیس دیدار سختی با الشباب امارات در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت، گفت: پیروزی برابر نفت تهران مقدمه خوبی برای دیدار با الشباب بود.

دنیزلی گفت: در نیمه دوم دیدار امروز نمایش بسیار خوبی داشتیم و كارهای تمرین شده را در زمین پیاده كردیم و باید همین روند را ادامه بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال كه چه جایگاهی را برای تیم خود در لیگ برتر پیش بینی می كند، اظهار داشت: این مساله قابل پیش بینی نیست و برای ما مهم این است كه روند روبه رشدی داریم كه باید به این روند سرعت بخشیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص نیمكت نشینی برخی از بازیكنان اصلی پرسپولیس گفت: بازی های زیادی پیش روی داریم و باید به برخی ها استراحت بدهیم و از تمام موجودی تیم استفاده كنیم.

دنیزلی تاكید كرد: چهارشنبه هفته آینده دیدار سختی با الشباب داریم و در حال حاضر تمام تفكرات و انگیزه ما صعود به مرحله حذفی لیگ لیگ قهرمانان آسیا است كه در این راستا باید برابر الشباب پیروز شویم.

3783**1553





:: برچسب‌ها: زن ,
:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: