معاونت برنامه ریزي ونظارت راهبردي رییس جمهور، نماینده ایران درفدراسیون بین المللي بتن شد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات وزیران به استناد ماده واحده قانون عضویت ایران در فدراسیون بین المللی بتن- مصوب 1390- این پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور را تصویب كرد.

' محمدرضا رحیمی' معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران، این مصوبه را برای اجرا ابلاغ كرده است.

بر اساس ماده واحده این قانون، به دولت اجازه داده می شود در 'فدراسیون بین المللی بتن' عضویت یابد و نسبت به پرداخت حق عضویت مربوط اقدام كند.

تعیین و تغییر دستگاه اجرایی طرف عضویت بر عهده دولت است.

فدراسیون بین المللی بتن از ادغام كارگروه اروپایی بین المللی بتن(سی.ای.بی) و فدراسیون جهانی بتن پیش تنیده(اف.آی.پی) با هدف ارتقای سطح آگاهی های علمی و عملی بین المللی به منظور پیشبرد فنی، اقتصادی، زیبایی و زیست محیطی بناهای بتنی به وجود آمده است.

سیام





:: برچسب‌ها: درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
علیرضا فرجی در تاریخ : 1390/12/29/1 - - گفته است :
وبلاگ توپی دارید من موافق تبادل لینک با شما هستم اگه خواستی منو لین کن و بهم خبر بده تا من هم لینک شما رو فعال کنم.

موفق باشید

/weblog/file/img/m.jpg
علیرضا در تاریخ : 1390/12/29/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیز اگه میخوای از وبلاگت پول در بیاری به وبلاگ ما سری بزنید.


منتظرت هستم

موفق باشی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: