سرمربی تیم والیبال سایپا البرز:مذاكره ای با مسوولان باشگاه كاله نداشتم
نوشته شده توسط : brezzers

' فرهاد نفرزاده ' شنبه شب پس از شكست سه بر صفر تیمش در برابر كاله مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هیچ صبحت و یا درخواست جدی ازسوی مسوولان باشگاه كاله مازندران به من نشده و در حال حاضر با تیم سایپا البرز در خدمت والیبال كشور هستم.

وی به بازی تیمش در برابر كاله مازندران و شكست 3 بر صفر برابر نماینده مازندران اشاره كرد كرد و ادامه داد : تیم كاله مازندران بازی خوب و قابل قبولی را ارائه كرد و توانست تیم سایپا را شكست دهد.

سرمربی تیم والیبال سایپا البرز گفت:تیم كاله در آمل خیلی خوب و بدون نقص بازی كرد و به پیروزی كه حقش بود، رسید.

وی با بیان اینكه در دو روز باقی مانده تا سومین و آخرین بازی لیگ برتر والیبال باشگاه های كشور در كرج بر روی شرایط روحی و روانی بازیكنان كار خواهیم كرد ، افزود : به طور حتم در بازی روز دوشنبه در كرج فقط برای كسب پیروزی جشن قهرمانی به میدان خواهیم رفت و در این راه به حمایت هوداران خود نیز نیازمند هستیم.

دو تیم كاله و سایپا در دومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال باشگاه های كشور عصر شنبه در سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف هم رفتند كه در این دیدار تیم كاله موفق شد میهمان كرجی خود را در سه ست متوالی و با نتایج ( 25 بر 14 ) و ( 25بر13) و (25بر20) شكست دهد تا قهرمان بیست وپنجمین دوره این مسابقات دركرج مشخص شود.ك/3

7327/1654





:: برچسب‌ها: روز تعطیل , طبیعت , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: