حمایت از تولید ملی كار و سرمایه ایرانی موجب شكوفایی استعدادهای جوان می شود
نوشته شده توسط : brezzers

'علاء الدین بروجردی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب به سال 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی'، این نامگذاری را موجب تبدیل تهدیدهای دشمنان به یك فرصت برای ملت ایران دانست.

وی گفت: تحریم هایی كه آمریكا از دهه اول پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران تحمیل كرده است همواره با تدابیر رهبری نظام به فرصت تبدیل شدند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری سال 91 برای حمایت از تولید ملی كار و سرمایه ایرانی خیز بلندی برای تقویت اقتصاد كشور برداشتند.

بروجردی این نامگذاری را اقدامی هوشمندانه توصیف كرد كه می تواند به نقطه عطفی در تحولات اقتصادی كشور تبدیل شود.

رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاكید كرد: مجلس و دولت در این سال باید با برنامه ریزی هماهنگ بتوانند این شعار مهم را در عرصه اقتصاد ملی به یك باور عمومی تبدیل و زمینه را برای شكوفایی هرچه بیشتر اقتصاد كشور مهیا كنند.

وی همچنین تاكید كرد كه رسیدن به اهداف نامگذاری سال 91 بدون توجه به علت های فرهنگی و روانی گرایش به مصرف كالاهای خارجی و مقابله فرهنگی با این معضل امكان پذیر نخواهد بود.

بروجردی افزود: باید استانداردهای ساخت داخل را به حد مطلوب برسانیم تا مردم بتوانند برای رفع نیازهای خود بویژه اقلام مصرفی و روزمره، كالاهای ایرانی را انتخاب كنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار حمایت دولت از تولیدات كشاورزی و صنعتی كشور شد و گفت: با توجه به اجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها، تولیدات داخلی بویژه در حوزه كشاورزی و صنعت بیش از پیش نیازمند حمایت دولت هستند تا بتوانند تحولات مهمی را در عرصه تولید رقم بزنند.

وی یادآور شد: باید نظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی را یك فرمان و دستور تلقی و بر اساس آن برنامه ریزی كرد.

رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاكید كرد: بدون تردید تحقق شعار امسال، بسیاری از طراحی های دشمنان علیه ملت ایران را خنثی خواهد كرد.

بروجردی با اشاره به تلاش دشمنان برای اعمال تحریم های اقتصادی علیه ملت ایران افزود: این فشارها سبب می شود تا ملت ایران خود را در عرصه هایی كه به دیگر كشورها متكی هستند، به خودكفایی برسند.

وی گفت: با توجه به اینكه دهه چهارم انقلاب به دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است، حمایت از تولیدات ملی می تواند موتور محرك این سیاست راهبردی باشد.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: روز تعطیل , کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: