كاهش تلفات جاده ای در هفته نخست سفرهای نوروزی
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سردار 'اسماعیل احمدی مقدم' روز چهارشنبه در حاشیه رزمایش اقتدار نیروی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: هرچند آغاز سفرهای نوروزی امسال با بارش برف و باران همراه بود اما در نهایت اقدامات لازم برای ایجاد امنیت و نظم در جاده های كشور به خوبی انجام شد.

فرمانده كل نیروی انتظامی افزود: بیشترین سفر هموطنان در روزهای 29 اسفنده و اول فروردین ثبت شد و آمارها نشان می دهد كه از دوم فروردین از موج سفرهای نوروزی كاسته شده است.

احمدی مقدم تاكید كرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نسبت به سال های گذشته در ایام نوروز امسال پیشرفت قابل توجهی داشته است و مردم به درستی نكات ایمنی را رعایت می كنند.

وی گفت: با وجود افزایش سه تا پنج درصدی سفرهای نوروزی در روزهای نخست این تعطیلات، میزان تصادفات و تلفات در جاده های كشور نسبت به سال های گذشته كاهش یافته است.

فرمانده كل نیروی انتظامی بررسی و ارایه آمار دقیق در خصوص كاهش تلفات جاده ای را به پایان تعطیلات نوروزی موكل كرد و افزود: كاهش خسارات و تلفات با توجه به افزایش مسافرت ها نشان می دهد كه مردم بیش از گذشته به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه دارند.

احمدی مقدم در ادامه به اجرای طرح امنیت محل محور اشاره كرد و ادامه داد: ایجاد ایستگاه های پلیس در محلات موجب افزایش احساس امنیت در محلات شهر تهران شده است.

وی افزود: عملكرد نیروی انتظامی در زمینه ایجاد امنیت در یك هفته ای كه از فعالیت نوروزی این نهاد می گذرد بهتر از گذشته بوده است.

احمدی مقدم یادآور شد كه نیروهای انتظامی در سه شیفت به صورت شبانه روز در ایام نوروز به مردم خدمت می كنند و حداقل دو سوم نیروی انتظامی در ایام نوروز در حال خدمتگزاری هستند.

فرمانده كل نیروی انتظامی با اشاره به تلاش بی وقفه پلیس راهور ناجا در نوروز گفت: آنان حتی فرصت رفتن به مرخصی در ایام نوروز را ندارند و با وجود دشواری های بسیار در تلاش هستند تا امنیت را به هموطنان هدی كنند.

فراهنگ**1983**1588





:: برچسب‌ها: عکس ها , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: