غرب باید از اتخاذ سیاست ھای دوگانه در قبال ایران اجتناب كند
نوشته شده توسط : brezzers

خانم 'نوشین سعید' امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطر نشان كرد: غرب باید این موضوع را درك كند كه نمی تواند ایران را از توسعه فناوری صلح آمیز ھسته ای دور سازد.

وی با اشارہ به اینكه استفادہ از زور راہ مناسبی برای رفع سوء تفاهم نیست، افزود: غرب باید در نھایت برای گفت وگو با جمھوری اسلامی ایران در این زمینه حاضر شود.

عضو ارشد حزب مسلم لیگ پاكستان شاخه 'قائد' تصریح كرد چرا ایران نباید از حق دستیابی و توسعه فناوری صلح آمیز ھسته ای برخوردار باشد، در حالی رژیم صھیونیستی از این فناوری در مقاصد غیر مسالمت آمیز و نظامی استفادہ می كند.

وی ادامه داد: جمھوری اسلامی از امضا كنندگان پیمان منع گسترش سلاح ھای ھسته ای

(NPT) بودہ و حق دستیابی , توسعه و استفادہ از فناوری صلح آمیز ھسته ای را دارد.

نوشین سعید با تاكید بر اینكه غرب بویژه آمریكا باید از اتخاذ سیاست ھای غیر شفاف در قبال ایران پرھیز كند، ادعاھای غرب علیه برنامه ھای ھسته ای ایران را رد كرد.

وی گفت: نیروھای نظامی غرب ھم اكنون با استقرار در افغانستان، دستور كار كشورهای غربی برای بی ثبات كردن منطقه را اجرا می كنند.

عضو كمیسیون حمل و نقل، بنادر و محیط زیست پارلمان ملی پاكستان، پیشرفت و توسعه ایران با وجود تحریم ھا را مورد تحسین قرار داد و تصریح كرد: مردم شجاع ایران در مراحل دشوار پایداری و ثبات قدم خود را برای رسیدن به اوج نشان داده و راه خود را ادامه خواهند داد.

وی با اعلام اینكه سیاست ھای غرب علیه ایران و كشورهای اسلامی ھموارہ ناعادلانه بوده است گفت: ھم اكنون موج تازہ ای از اعتراض به اقدامات و فعالیت ھای غرب در كشورھای عربی برپا شدہ است.

سیاستمدار پاكستانی دربارہ بیداری امت اسلامی در منطقه گفت: موج كنونی بیداری اسلامی در كشورھای عربی ھم اكنون فاقد راھبری مناسب و قاطع است.

وی ھمچنین به كشورھای عربی نسبت به ھرگونه اقدام و توطئه ھای غرب برای آسیب رساندن و بی حاصل كردن بیداری اسلامی در منطقه، ھشدار داد.

خانم نوشین سعید در پایان تاكید كرد: جمهوری اسلامی ایران به طور گسترده در تمامی زمینه ها پیشرفت كرده است و موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی در ایران با هدایت مقام رهبری و حمایت مردم این كشور از دولت آن همراه بوده است.

آساق ** 1095**1369





:: برچسب‌ها: بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: