نوشته شده توسط : brezzers

'عباس رحمتیان' عصر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی به مردم و مسافران در فرودگاه سردارجنگل رشت در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: هم اكنون علاوه بر پروازهای معمول به مدینه منوره و عتبات عالیات، دو پرواز به استانبول تركیه و ایروان ارمنستان از این فرودگاه انجام می شود.

وی با تأكید بر اینكه فرودگاه رشت ظرفیت برقراری خطوط هوایی و انتقال مسافران به كشورهای حاشیه دریای خزر و حاشیه خلیج فارس را دارد، افزود: تحقق این مهم، نیازمند توجه بیشتر مسوولان استانی به توسعه روزافزون فرودگاه است.

نماینده ویژه مدیرعامل شركت فرودگاه های كشور ادامه داد: از آنجاییكه فرودگاه سردار جنگل، تنها فرودگاه گیلان است؛ رونق خطوط حمل و نقل هوایی از این فرودگاه موجب توسعه همه جانبه استان می شود.

وی گفت: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی، تعامل و همكاری متصدیان حمل و نقل شرایط را برای استفاده بهینه از امكانات فراهم می كند.

رحمتیان، گیلان را یكی از قطب های گردشگری كشور خواند و بیان كرد: فرودگاه سردارجنگل رشت این آمادگی را دارد كه به صورت 24 ساعته خدمات لازم را به مسافران ارایه دهد.

وی با یادآوری اینكه افزایش طول باند این فرودگاه از مصوبات سفر ریاست جمهوری است، خاطرنشان كرد: آزادسازی 220 هكتار زمین برای توسعه فرودگاه كه در این مصوبه قید شده، باید اجرایی شود تا با فرودگاهی وسیع تر، پذیرای پروازهای بیشتری از سایر كشورها باشیم.

نماینده ویژه مدیرعامل شركت فرودگاه های كشور بر ضرورت بسترسازی برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل هوایی تأكید و اضافه كرد: فرودگاه رشت یكی از فرودگاه های شاخص كشور است و باید زمینه ای فراهم شود تا موجب توسعه بیش از پیش گیلان از رهگذر توسعه حمل و نقل هوایی میسر گردد.

به گزارش ایرنا، عباس رحمتیان نماینده ویژه مدیر عامل شركت فرودگاه های كشور روز پنجشنبه از روند خدمات رسانی به مردم و مسافران در فرودگاه سردارجنگل رشت بازدید كرد.

695/587





:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: