مدرس دانشگاه:پیام نوروزی رهبرانقلاب موجب افزایش اشتغال در كشورمی شود
نوشته شده توسط : brezzers

'اكبر مهدی زاده' روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: تحقق شعار امسال علاوه برایجاد اشتغال جدید و تثبیت اشتغال در بخش های مختلف كشور می تواند در پیشبرد اهداف اقتصادی بسیار تاثیرگذار باشد.

مدرس علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ادامه داد: حمایت از تولید داخلی و سرمایه ملی می تواند ما را خودكفا كرده و در بسیاری از امور راه گشا باشد.

وی بیان كرد: تحقق شعار امسال می تواند در افزایش تولید و جلوگیری از ورود كالاهای خارجی بی رویه به كشور نقش بسزایی ایفا كند.

مهدی زاده با بیان اینكه استفاده از كالاهای ایرانی با افزایش تولید و ایجاد اشتغال ارتباط مستقیم دارد، افزود: واردات كالا به كشور علاوه بر جلوگیری از اشتغال موجب ضربه زدن به اقتصاد كشور می شود.

وی گفت: عدم واردات بی رویه به كشور موجب حفظ اشتغال می شود كه در این زمینه باید مرغوبیت كالاها متناسب با نظر مصرف كنندگان نیز مورد توجه قرار گیرد.

این كارشناس مسایل سیاسی لازمه تحقق شعار امسال را فرهنگ سازی میان مردم عنوان كرد و تاكید كرد: باید این مساله پر اهمیت و تاثیری گذار در جامعه فرهنگ سازی و نهادینه شده تا نتیجه دلخواه به دست آید.

وی گفت: به ثمر نشستن این شعار و دست یابی به نتایج دلخواه یك عزم و اراده ملی را می طلبد كه همه اعم از مردم و مسوولین نسبت به آن جدیّت داشته باشند.

7405 / 569/587





:: برچسب‌ها: غروب , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: