نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع كنندگان كه از ملیت های مختلف بودند بازداشت آقای كاظمی را توطئه ای صهیونیستی – آمریكایی توصیف كردند و از مقامات هندی خواستند این خبرنگار سرشناس را فورا آزاد كنند.

سید محمد احمد كاظمی ماه گذشته میلادی به اتهام دست داشتن در انفجار یك خودروی متعلق به سفارت هند در دهلی نو بازداشت شد، اتهامی كه از سوی خانواده و وكلای وی بی اساس توصیف و رد شده است.

تجمع كنندگان در مقابل سفارت هند در لندن علاوه بر عكس های آقای كاظمی، پلاكاردهای متعددی در حمایت از وی و محكومیت رژیم صهیونیستی در دست داشتند و شعار می دادند: كاظمی را آزاد كنید، بازداشت خبرنگار مخالف آزادی بیان و آزادی مطبوعات است، كاظمی بی گناه است.

بر روی برخی از پلاكاردهای آنان نیز نوشته شده بود: كاظمی خبرنگاری معتقد به آزادی بیان است، گاندی در مقابل صهیونیسم، ما مخالف صهیونیسم هستیم، دستگیری كاظمی توطئه ای صهیونیستی است، ما خواستار اجرای عدالت در مورد كاظمی هستیم.

این تجمع به دعوت یك كارزار بین المللی موسوم به 'كاظمی را آزاد كنید' برگزار شد و چند تشكل حقوق بشری و اسلامی انگلیس نیز از آن حمایت كرده بودند.

چند تن از سازمان دهندگان این برنامه اعتراضی نیز طی سخنانی با اشاره به سوابق حرفه ای آقای كاظمی، از مقامات هندی خواستند تسلیم توطئه ها و فشارهای رژیم صهیونیستی نشوند و این خبرنگار را آزاد كنند.

آنان حادثه انفجار خودروی سفارت اسراییل در دهلی نو را مشكوك خواندند كه با هدف متهم كردن و تحت فشار قرار دادن مسلمانان به بهانه مبارزه با تروریسم طراحی و اجرا شده است.

شركت كنندگان در این تجمع اعتراضی همچنین شمع هایی را در مقابل ساختمان سفارت هند روشن كردند و برای آزادی این خبرنگار باسابقه هندی دعا كردند.

طی روزهای گذشته تظاهرات و تجمعات اعتراضی متعددی در مخالفت با بازداشت آقای كاظمی در شهرهای مختلف هند برگزار شده است.

اروپام**345





:: برچسب‌ها: شهرستان , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
kimiya در تاریخ : 1391/1/5/6 - - گفته است :
salam
webloge ghashangi dari
ag dos dashti ye saram be man bezano bad ag bazam dost dashtti linkam kon bad k link kardi be man payam bede k linket konam
ba tashakor
kimiya joon


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: