اهانت به رییس جمهور، اهانت به مردم است/برخی نمایندگان با توهین به دنبال شهرت طلبی هستند
نوشته شده توسط : brezzers

' ستار هدایت خواه ' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان اینكه بر اساس مبانی دینی و اعتقادی، توهین به هر فرد مسلمان ناپسند است ، گفت:در فرهنگ دینی، احترام به مومن بسیار بالا است و اگر فردی جایگاه حقوقی نیز داشته باشد این حرمت بیشتر می شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها تاكید كرده اند كه انسجام میان مسئولین باید حفظ شود و مسئولان باید از گفتارهای توهین آمیز پرهیز كنند،زیرا چنین رفتارهایی مانع وحدت و انسجام ملی می شود.

هدایت خواه با بیان این كه اهانت به رییس جمهور، اهانت به مردم است گفت: افراد باید در نظر داشته باشند كه به هیچ كس توهین نكنند چه این فرد نماینده مجلس باشد و یا در قوه قضاییه مسوولیتی داشته باشد.

وی افزود: برخی از نمایندگان مجلس بخاطر روحیه شهرت طلبی كه دارند تصور می كنند اگر با رییس جمهور تند برخورد كنند، در جامعه جایگاه بهتری پیدا خواهند كردولی این تحلیل غلطی است و با مبانی اعتقادی سازگاری ندارد.

نماینده مردم بویر احمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه دولت احمدی نژاد تنها دولتی بود كه از نمایندگان برای حضور در دولت دعوت كرد و صحبت های آنان را شنید گفت: سفرهای استانی یكی از ابتكارات دولت های نهم و دهم بود كه در دولت های قبلی سابقه نداشت و در این سفرها ما شاهد بودیم كه در جلسات هیات دولت ، نمایندگان استانی نیز حضور داشتند.

سیام/9121 1568





:: برچسب‌ها: حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: