وزیر ورزش برنامه های این وزارتخانه در سال جدید را تشریح كرد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز یكشنبه ایرنا، 'محمد عباسی' در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: ساماندهی امور جوانان از برنامه های مهمی است كه در سال جدید دنبال خواهیم كرد. این امر را در قالب تشكل های امور جوانان مانند سمن ها و NGO ها و حمایت از افرادی كه به صورت انفرادی اقدامات موثری در زمینه جوانان انجام می دهند به عنوان الگو گزینی برای جوانان دنبال می كنیم.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره حضرت علی اكبر(ع) با استفاده از تجربیات گذشته و با حضور دستگاه های ذیربط ، معنوی سازی میادین ورزشی، انسجام تمام فدراسیون ها و هیاتهای ورزشی از دیگر برنامه هایی است كه در سال جدید اجرایی می شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان كرد: در رشته فوتبال به سمت حرفه ای شدن و استانداردهای بین المللی پیش خواهیم رفت و امیدواریم در همان قالب راهبردهایی كه پیش از این اعلام شده است آن را اجرایی كنیم.

عباسی گفت: توجه به زیر ساخت های ورزشی نیز از جمله مسائلی است كه امسال به صورت پرشتاب دنبال می شود.

وی در پایان تاكید كرد: این موفقیت كه زنان كشورهای اسلامی با حجاب بتوانند در میادین ورزشی حاضر شوند، یكی از مواردی است كه حضور زنان را با رعایت ارزش های اسلامی در جامعه ما می تواند تقویت كند و موضوع ورزش زنان نیز در سال جدید به صورت جدی پیگیری می شود.

2024/1647





:: برچسب‌ها: پرنده , برف ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: