نظارت دقیق حسن رنگرز بر تمرین كشتی گیران اعزامی به قزاقستان
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون كشتی، 'حسن رنگرز' مشاور وزیر ورزش و نایب رییس فدراسیون كشتی، از روز شنبه در شهر آستانه پایتخت قزاقستان حضور دارد تا شرایط لازم را برای حضور تیم های ملی كشتی آزاد و فرنگی كشورمان در رقابت های گزینشی كشتی بازی های المپیك در قاره آسیا فراهم كند.

رنگرز با تایید این مطلب به سایت رسمی فدراسیون كشتی گفت: كشتی گیران و اعضای كادر فنی تیم های ملی هم اكنون در شهر آستانه حضور دارند و در هتل محل اقامت خود مستقر شده اند.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به تصمیم رسول خادم مدیر تیم های ملی و امور فنی، تمرینات تیم های ملی كشتی آزاد و فرنگی كشورمان برای حضور قدرتمند در بازی های المپیك 2012 لندن در شهر آستانه دنبال می شود تا روند برنامه تیم ها به صورت مناسب پیش برود.

رقابت های گزینشی كشتی آزاد و فرنگی بازی های المپیك در قاره آسیا در روزهای 11 تا 13 فروردین ماه برگزار می شود و فینالیست های وزن های مختلف، سهمیه حضور در بازی های المپیك 2012 لندن را كسب می كنند.

گفتنی است، تیم های ملی كشتی آزاد و فرنگی ایران به ترتیب برای كسب 3 و 4 سهمیه باقی مانده بازی های المپیك در این مسابقات شركت می كنند.

9162 / 1589





:: برچسب‌ها: موسیقی , رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: