نخست وزیر اردن : 2012 سالی پر مخاطره برای كشورهای منطقه خواهد بود
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا به نقل از اعلام سفارت ایران در اردن ، وی در دیدار ' مصطفی مصلح زاده ' سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن خاطر نشان كرد : در چنین وضعیتی ما باید به دقت مسایل را زیر نظر داشته باشیم .

نخست وزیر سوریه تصریح كرد : تحولات سوریه از سوی برخی كشورها برنامه ریزی شده و به نفع كشورهای منطقه و مردم سوریه نمی باشد.

الخصاونه در این دیدار ضمن تبریك آغاز سال جدید ایرانی در ادامه به تاریخ و تمدن ایرانی اشاره كرد و افزود كه ما باید به تاریخ و تمدن غنی ایرانی احترام بگذاریم .

مصلح زاده سفیر ایران در اردن نیز در این دیدار به اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با مسایل مختلف منطقه اشاره و آن را سیاستی منطقی و عادلانه توصیف كرد.

وی در ادامه با تاكید بر ضرورت همگرایی بین كشورها و گسترش عدالت و اخلاق در جهان خاطر نشان كرد كه تهران هر گونه اعمال تروریستی و افراطی را مردود می داند .

مصلح زاده در پایان آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای انتقال علوم و فناوری های جدید به اردن در زمینه های مختلف مورد تاكید قرار داد.

دو طرف در این دیدار ضمن بررسی نقطه نظرات در ارتباط با برخی مسایل منطقه ای و جهانی بر تحكیم روابط دو جانبه و اشتراكات فرهنگی و دینی بین ایران و اردن تاكید كردند .

خاورم**1436





:: برچسب‌ها: برلین , خانه , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: