تكمیل 400 طرح در حال اجرا از اولویت های حوزه عمرانی استان قزوین است
نوشته شده توسط : brezzers

'منوچهر حبیبی' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای مصوبات باقیمانده سفرهای استانی هیات دولت نیز از دیگر اولویت های حوزه عمرانی قزوین در سال جدید بشمار می رود.

وی، مهار آب های سطحی و هدایت آنها برای بخش كشاورزی، تكمیل محورهای ارتباطی و گازرسانی به 100 روستا را نیز از برنامه های حوزه عمرانی و زیرساختی استان قزوین در سال 91 خواند كه مورد پیگیری و اجرا قرار خواهند گرفت.

این مسوول، با اشاره به نامگذاری سال 91 باعنوان 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' از سوی رهبرمعظم انقلاب گفت: نام گذاری سال جدید كه با تدبیر خاص مقام معظم رهبری صورت گرفته است، تكمیل كننده شعارهای سال های قبل بود كه كشورمان با دستور كار قرار دادن و توجه به آنها در سال های اخیر به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا كرده است.

حبیبی، حفظ و ایجاد اشتغال را از دغدغه های اصلی مسوولین ارشد نظام دانست و خاطرنشان كرد: حمایت از تولید و سرمایه ملی منجر به حفظ اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی جدید می شود و شكوفایی و خوداتكایی اقتصادی كشور و كاهش وابستگی به بیگانگان را بدنبال دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین عزم جدی مسوولین و همراهی مردم را در تحقق اهداف شعار امسال ضروری خواند و یادآور شد: حمایت بیشتر از بخش خصوصی، تسهیل در سرمایه گذاری و جذب آن و فرهنگ سازی عمومی از راه های مهم حمایت از تولید، كار و سرمایه ملی بشمار می رود.

7392/616/506





:: برچسب‌ها: استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: