ایران منافع آمریكا را تهدید نكرده است/ برای نجات جهان باید كاخ سفید تسخیر شود
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا از مالزی، فرانك اسكات این تحلیلگر آمریكایی روز جمعه در مقاله ای كه پایگاه خبری - تحلیلی 'به سوی آینده' مالزی آن را منتشر كرد، آورده است: سیاست خارجی خونین آمریكا باعث افزایش مشكلات داخلی آمریكا شده است.

وی در ادامه می نویسد: ما در ادامه اقدامات غیر منطقی خود و حمله به عقلانیت و هوش خود همچنان بر این ادعا پافشاری می كنیم كه ایران تهدیدی برای جهان وبویژه تهدیدی برای اسراییل است.

این تحلیلگر آمریكایی تصریح كرد: ما در حالی كه دشمنی خود را با كشوری كه هیچگاه اقدام مستقیمی بر علیه آمریكا انجام نداده است افزایش می دهیم با افزایش تحریم ها و فشار ها بر ایران همچنان بر ادامه سیاست های اشتباه گذشته اصرار می كنیم.

این كارشناس سیاسی آمریكایی در مقاله خود تاكید می كند: ایران تا كنون هیچ اقدام مستقیمی بر علیه آمریكا و اسراییل انجام نداده است جز آنكه بر علیه مداخله ما در امور داخلی این كشور قیام كرده است و از دولت نژاد پرست اسراییل انتقاد می كند.

به نوشته این تحلیلگر آمریكایی، ایران در حالی كه سلاح هسته ای ندارد و در دوران معاصر نیز آغازگر حمله به هیچ كشوری نبوده است از سوی پایگاه های نظامی آمریكا و ناتو در منطقه محاصره شده است. ایران در چنین شرایطی تهدید دانسته می شود اما اسراییل با زرادخانه هسته ایش و سوابق حمله به كشورهای همسایه و آمریكا با صدها پایگاه نظامی در جهان و به عنوان تنها كشوری كه از سلاح هسته ای بر علیه دیگر كشورها استفاده كرده است، محافظان صلح جهانی دانسته می شوند. اگر كسی چنین ادعایی را باور كند باید در سلامت عقل وی شك كرد.

وی می افزاید: همه این ادعاها در كشوری مطرح می شود كه ادعای دموكراسی دارد . هم اكنون 196 آمریكایی كه یك میلیونیم جمعیت كل آمریكا را تشكیل می دهند هر كدام 100هزار دلار برای رقابت های انتخاباتی به نفع هریك از كاندیداها هزینه كرده اند و این در شرایطی است كه هنوز 9 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریكا باقی مانده و این هزینه ها باز هم بالاتر خواهد رفت. اما این عده از آن جهت برای انتخابات هزینه می كنند كه به دنبال منافع خودشان هستند و مقدرات كل جامعه آمریكا را همین تعداد اندك تعیین می كنند.

وی تصریح می كند: درگیر كردن آمریكا در جنگ های بیهوده یكی از نتایج اقدامات همین سرمایه داری جنگ طلب است كه جنگ را صلح جا می زنند و آن را به خورد افكار عمومی می دهند. برای نجات آمریكا و جهان بهتر است مردم آمریكا هرچه سریع تر برای تسخیر دولت این كشور اقدام كنند.

آساق**335





:: برچسب‌ها: غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: