ادمیلسون:80 درصد موفقیتهای كنونی بارسا به خاطر رونالدینیو است
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش پایگاه خبری گل، رونالدینیو در طول سالهای 2003 تا 2008 در نیوكمپ توپ می زد و با این تیم به دو قهرمانی لالیگا و یك قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

اكنون چهار سال از جدایی این ستاره 32 ساله از بارسا و پیوستنش به میلان و درنهایت بازگشتش به فوتبال برزیل می گذرد و ادمیلسون معتقد است كه این رونالدینیو بوده كه باشگاه بارسا را به اینجا رسانده است.

ادمیلسون در صحبتهایی اعلام كرد كه رونالدینیو نقش هدایتگری را در بازیابی تیم كاتالان داشته است.

وی گفت: رونالدینیو در بارسلونا بازیكنی استثنایی بود. من نمی دانم كه در ماه های اخیر حضورش در بارسا چه اتفاقاتی برای او رخ داد. رونالدینیو در لحظاتی بحرانی به بارسا آمد. با این تیم همه چیز را فتح كرد و تاریخ بارسا را عوض كرد.

ادمیلسون ادامه داد:80 درصد موفقیتهای كنونی بارسا به خاطر رونالدینیو است. او تصمیم گرفت بارسا را به مقصد میلان ترك كند ولی متاسفانه نتوانست در میلان، در همان سطح و اندازه های فوتبالش در بارسا باشد.

ادمیلسون كه در سال 2011 با فوتبال خداحافظی كرد در ادامه صحبتهایش یادآوری كرد كه از درخشش مسی در بارسلونا متعجب نشده است.

این اسطوره 35 ساله گفت: زمانی كه مسی تازه به تیم اصلی آمده بود، من در كنارش بازی می كردم. در جلسات تمرینی ما می دیدیم كه او به خاطر كیفیت بازی، سرعت بالای و قدرت فوق العاده اش در كنترل توپ، بازیكن متفاوتی است. در آن دوران رونالدینیو در روزهای اوجش بود ولی ما می دانستیم كه مسی هم می تواند بازیكن بزرگی باشد. رونالدینیو رفت و مسی تدریجا به همان اهمیتی دست یافت كه رونی در بارسا داشت. از سال 2007 مسی به گلها و بازیهایی رسید كه اصلا طبیعی نبود.

**1584**1440





:: برچسب‌ها: پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: