حال سه تن از مسافران اتوبوس ایرانی در ارزروم وخیم اعلام شد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز جمعه ایرنا ، وی گفت : 21 تن از مسافران اتوبوس ایرانی كه بامداد امروز در نزدیكی شهر ارزروم دچار حادثه شدند، هم اكنون در بیمارستان های این شهر بستری هستند كه حال سه تن از آنان وخیم اعلام شده است.

سخنگوی كنسولگری كشورمان در ارزروم اظهارداشت : این سه تن در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ارزروم و تحت نظر پزشكان قرار دارند.

او وضعیت دیگر مصدومان این تصادم را مطلوب توصیف كرد و گفت : این مصدومان به صورت سرپایی مداوا شده اند و فردا از بیمارستان ها ترخیص و زمینه بازگشت آنان به ایران فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به كشته شدن چهار تن از مسافران این اتوبوس كه از استانبول عازم ایران بود، تصریح كرد: هماهنگی های لازم با پزشك قانونی شهر ارزروم به عمل آمده و بزودی، فوت شدگان به ایران منتقل خواهند شد.

او در ادامه اظهارداشت: كاركنان كنسولگری ایران در ارزروم پس از اطلاع از وقوع این حادثه در محل این تصادم رانندگی حاضر شده و زمینه انتقال مصدومان را به بیمارستان های این شهر فراهم كردند.

سخنگوی كنسولگری ایران در ارزروم با اشاره به شرایط نامساعد جوی در ایام فروردین و تعطیلات نوروزی در شرق تركیه اظهارداشت: با توجه به شرایط بد آب هوایی و نامناسب بودن رفت و آمد در جاده ها در شرق تركیه ، بیشترین تصادفات در این ایام رخ می دهد .

خاورم / 230 **1514





:: برچسب‌ها: کریسمس , سیاه و سفید , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: