نماینده رهبری درسوریه برضرورت پیگیری آزادی بقیه ایرانیان تاكیدكرد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا به نقل ازبخش رسانه ای دفترمقام معظم رهبری در سوریه، وی درخطبه های نمازجمعه در مصلای حرم حضرت زینب(س)درمنطقه زینبیه دمشق پایتخت سوریه افزود : با وجود آزاد شدن برخی از ایرانیان ربوده شده ، لازم است تا تلاش ها برای آزاد مابقی افراد ادامه یابد.

29 ایرانی آذر ماه و بهمن در سه مرحله در مركز و شمال سوریه ربوده كه 11 نفر از آنان پیش از عید آزاد شدند.

11 نفر دیگر نیز شامل 5 مهندس و 6 زایر روز گذشته (پنجشنبه ) آزاد شدند.

هنوز 2 مهندس و 5 زایر در اختیار افراد مسلح هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در ادامه تاكید كرد امروز آنچه كه در منطقه بیش از همه چیز مورد نیاز مردم است ، امنیت می باشد و حضور نیروهای خارجی ثمره ای جز نفاق و بی بند و باری و ناامنی برای مردم در پی ندارد.

آیت الله حسینی همچنین با اشاره به تحولات اخیر در سوریه در این ارتباط خواستار وحدت ، همدلی و اتحاد بیشتر مردم سوریه در مقطع كنونی برای عبور از بحران اخیر شد.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت زینب كبری (س) خاطر نشان كرد كه ایشان بزرگ ترین پرچمدار قیام كربلا در مقابل یزید بود و رفتار ، گفتار و ولایت مداری ایشان باید برای همه الگوی بارز و سرمشق در همه زمینه ها باشد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه یاد و خاطره شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) را گرامی داشت و از همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی خواست تا با برپایی مراسم و برنامه های عزاداری در مكان های مختلف نسبت به تعظیم شعائر اسلامی مبادرت و بر وحدت ، همدلی و اتحاد خود بیفزایند.

خاورم**1436





:: برچسب‌ها: خورشید , نشان , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: