12 فروردین ماه، روز ماندگار و بهار جاودان مردم ایران
نوشته شده توسط : brezzers

تصویر آری مردم به نظام جمهوری اسلامی در قاب آن همه پرسی و رفراندوم تاریخی در روزهای سرنوشت ساز دهم و یازدهم فروردین ماه سال 58 دیدنی بود.

با اعلام رفراندوم از سوی امام امت اراده ملی ایرانیان بر سرنوشت خویش به ساحل آرامش رسید و سطرسطر نفس سنگین رنج این ملت جای خود را به راه رفتن بر روی تكه های فروریخته كنگره های قصر 2500 ساله حكومت طاغوتی داد.

روایت این ورق از دفتر انقلاب اسلامی (یوم الله 12 فروردین ) از مرز اسطوره ای شدن گذشته است.

هنوز از دل كوچه های تاریخ انقلاب صدای پرهیاهوی شكستن زنجیرهای بردگی سلطه دو هزار و 500 ساله حكومت طاغوتی از سرزمین ایران در روز حماسه ساز 12 فروردین سال 58 پس از گذشت سی و سه سال از پیروزی انقلاب، باز هم شنیده می شود.

مردم ایران كه با عبور از تونل وحشت تاریك و طولانی رژیم سلطنتی در 22 بهمن ماه 57 طعم شیرین پیروزی و استقلال را به اجابت دعای امام خمینی (ره) چشید و از چنگال بردگی استعمار رهایی یافت با تشكیل دولت موقت از سوی امام امت زمینه مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین برای تعیین نوع حكومت در ایران فراهم شد.

نگاه های تمام دنیا در روزهای دهم و یازدهم فروردین ماه 58، آن هنگام كه مردم با حضور در پای صندوق های رای می خواستند با استقرار نظام جمهوری اسلامی برای همیشه از غم های ظلمت 2500 ساله نظام سلطنتی، نجات یابند مات و مبهوت بود.

در روز 12 فروردین 58 مردم این سرزمین پرگهر در مقابل نگاه ناباورانه دنیای غرب و شرق شعار 'استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی' را سرودند و در این همنوایی به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) رشد سیاسی و اجتماعی خود را به شرق و غرب ثابت كردند.

در این روز دشمن از صعود به قله خیال و اوهام خود تسلط دوباره بر این مرز و بوم ناكام ماند و این روز در امتداد راه پرپیچ و خم انقلاب نخستین روز طلوع حكومتی شد كه ملت ایران برای استقرار یك نظام جمهوری رای دادند كه دارای قید بود و آن قید اسلامی بودن این جمهوری بود.

آری، فروردین سال 58 روزهایی بودند كه امام امت با احساس خطر از سراب انحراف در صفوف ملت، با رهبری داهیانه خود مردم را از خطر این سراب آگاه كرده و فرمودند 'رای بدهید به جمهوری اسلامی، نه یك حرف زیادتر و نه یك حرف كمتر'.

و مردم ایران با حضور در پای صندوق های رای به ندای آسمانی 'واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا' به فرموده معمار كبیر انقلاب اسلامی لبیك گفتند و با اكثریت قریب به اتفاق 2/98 درصد آرا بر نظام جمهوری اسلامی ایران مهر تایید زدند.

و از آن روز به بعد استكبار جهانی، زخم خورده این آگاهی و بصیرت شد و حماقت های ریز و درشت آنها در برابر ایران همانند تحریم ها و تهدیدهای جدید، ترور دانشمندان هسته ای، موضع گیری در برابر سیاست های بشردوستانه ایران و هزاران قوانین احمقانه دیگر علیه كشور شروع شد كه با هوشیاری مردم هیچ كدام از آنها نتوانستند تاثیری در روند پیشرفت های ملت و سرافرازی این كشور داشته باشند.

م.م/562/1042/587





:: برچسب‌ها: کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: