استقبال مسكو از نتایج نشست اتحادیه عرب برای حل سیاسی بحران سوریه
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: مسكو از تمایل اتحادیه عرب به پیدا كردن راه حل های سیاسی برای حل مسایل حاد بین المللی و منطقه ای استقبال می كند.

در این بیانیه اضافه شده است: تصمیمات گرفته شده در پایان اجلاس سران اتحادیه عرب از جمله 'اعلامیه بغداد'، تمایل اتحادیه عرب به ایفای نقش فعال در تقویت اصول جمعی و حقوقی در سیاست جهانی و پیدا كردن راه حل های سیاسی ـ دیپلماتیك برای مسایل حاد بین المللی و منطقه ای را ثابت می كند.

در این بیانیه آمده است: مسكو از چنین رویكردی استقبال كرده و بار دیگر عزم خود را برای گسترش تشریك مساعی با اتحادیه عرب در راستای تامین صلح و امنیت پایدار در سوریه مورد تاكید قرار می دهد.

بیانیه وزارت خارجه روسیه حاكی است: شركت كنندگان در اجلاس سران اتحادیه عرب بر ضرورت حفظ تمامیت ارضی سوریه، تامین امنیت و ثبات این كشور و حمایت از تمایل قانونی ملت سوریه به آزادی و دمكراسی و حق این ملت برای تعیین آینده خود متفق القول بودند.

روسیه بر خلاف غرب و برخی كشورهای عربی با هر گونه مداخله خارجی در سوریه مخالف بوده و بر لزوم حل مسایل این كشور از طریق گفت و گو تاكید دارد.

اروپام/518 ** 1574





:: برچسب‌ها: رنگ , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: