حركت برمدارقانون شبهات رادرخصوص فرایند برگزاری انتخابات ازبین می برد
نوشته شده توسط : brezzers

'اكبر نیكزاد' روز جمعه در حاشیه نشست شورای تامین در ستاد انتخابات كهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، قانون را فصل الخطاب در همه تصمیمات، برنامه ها، جریان و فرایند كلی برگزاری انتخابات دانست.

وی بیان كرد: راهبرد اصلی و حاكم بر جریان انتخابات از همان روزهای نخست تشكیل ستاد انتخاباتی در استان عمل و حركت در مسیر قانون انتخابات بوده است.

نیكزاد اظهاركرد: دستگاه های نظارتی و امنیتی، هیات های بازرسی و نظارت در ستاد انتخابات و دستگاه قضایی در این زمینه تمهیدات و تدابیر لازم را برای برخورد با هرگونه تخلفات و بداخلاقی های انتخاباتی اندیشده اند و در این زمینه شعبه های ویژه ای برای برخورد سریع با متخلفان انتخاباتی در دادگستری هر شهرستان تشكیل شده است.

وی، شور و حال انتخاباتی را با شروع تبلیغات نامزدها در استان كه از صبح پنج شنبه اغاز شده خوب و مطلوب ارزیابی كرد و افزود: قانون به طور كامل نحوه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را مشخص كرده است.

نیكزاد، همه نامزدهای انتخاباتی را به رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی دعوت كرد و گفت: هر نامزدی تنها موظف به بیان برنامه ها و سوابق كاری خود است و باید از تخریب و تخطئه دیگر نامزدهای حاضر به طور جدی پرهیز كند.

وی افزود: نامزدها مطمئن باشند تمام رفتارهای انتخاباتی آنها بخصوص در زمان تبلیغات مورد رصد و ارزیابی دقیق هیات ها و دستگاه های نظارتی و بازرسی قرار می گیرد و با متخلفان برابر قانون برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

نیكزاد، تعداد عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در سطح استان 15 هزار نفر دانست و افزود: همه این افراد به نوعی از تجربه، تعهد و تخصص كافی برای برگزاری یك انتخابات باشكوه، سالم و قانونمند برخوردار هستند.

وی، تمام نامزدهای انتخاباتی حاضر در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح استان را افرادی تحصیل كرده و از سرمایه های اصلی نظام و كشور دانست و گفت: هر عزیزی از این نامزدها كه بتواند بیشترین رای ماخوزه را از سوی مردم كسب كند، راهی مجلس خواهد شد و به عنوان نماینده تمام مردم در حوزه انتخابیه خود است.

به گزارش ایرنا ، 31 نامزد انتخاباتی برای گرفتن سه كرسی مجلس نهم در كهگیلویه وبویراحمد با هم رقابت می كنند.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوازدهم اسفندماه جاری برگزار می شود.

671/7530/587





:: برچسب‌ها: باغ وحش , دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: