نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش جمعه شب ایرنا به نقل از شبكه ھای خبری محلی پاكستان، تظاھر كنندگان عصر امروز با تجمع در شھر 'لاھور' مركز ایالت پنجاب این كشور اعتراض شدید خود را در اقدام ننگین و هتك حرمت به قرآن مجید توسط نیروھای نظامی آمریكا در پایگاه بگرام افغانستان ابراز داشتند.

این راھپیمایی كه به دعوت حزب جماعت اسلامی و گروہ جماعت الدعوہ پاكستان در شھر لاھور برگزار شد با حضور گستردہ اقشار مختلف مردم ھمراہ بود.

معترضان با سر دادن شعارھای ضد آمریكایی، محاكمه تك تك افرادی كه در انجام این عمل گستاخانه دست داشتند، خواستار شدند.

'سید وسیم اختر' رییس حزب جماعت اسلامی در ایالت پنجاب در این تجمع ضمن ابراز تاسف و ناراحتی شدید نسبت به ھتك حرمت به قرآن مجید، افزود: نیروھای آمریكایی چگونه توانستند این اقدام ننگین را انجام دھند.

وی با محكوم كردن این اقدام ننگین، از دولت افغانستان خواست تا با اتخاذ رویكردی جدی، در محاكمه عاملان این حادثه اقدام انجام دھد.

'نذیر احمد جوانجوا' دبیر كل ایالتی حزب جماعت اسلامی پاكستان نیز در این تظاھرات با محكوم كردن اقدام نیروھای آمریكایی در هتك حرمت به قرآن مجید، تاكید كرد: آمریكایی ھا با این اقدام ثابت كردند كه نسبت به مذھب و ارزش ھای دینی دیگران كاملا ضدیت داشته و با عملكردی ضد انسانی از انجام ھیچ كاری ھراس ندارند.

دیگر معترضان حاضر در این تجمع اعتراضی با ابراز انزجار از اقدام نیروھای آمریكایی در ھتك حرمت به قرآن مجید، از مقامات كشورهای اسلامی خواستند علیه این اقدام عكس العمل ویژہ ای اتخاذ كردہ و از برادران مسلمان افغانی حمایت كنند.

در دیگر شهرهای بزرگ پاكستان پس از برگزاری نماز جمعه در مساجد این كشور، مسلمانان تجمع های اعتراضی را نسبت به این عمل ننگین نیروهای نظامی آمریكا و در حمایت از مردم افغانستان برپا كردند.

آساق ** 1095 ** 1574





:: برچسب‌ها: نشان , واشنگتن , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: