نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا،'گیدو وستروله' در گفت و گویی با رونامه دی ولت،در اظهاراتی بی سابقه و مغایر با نظرات صدراعظم این كشور، آنچه كه 'یكه تازی كشورش در اروپا' خواند را زیر سوال برده و نسبت به عواقب خطرناك آن هشدار داد.

وستروله در این مصاحبه از سیاستمداران،تصمیم گیران و افكار عمومی آلمان خواست بیشتر از گذشته نسبت به خواسته های دیگر كشورهای اروپایی حساسیت نشان دهند و نظرات دیگران را هرچند مخالف، مد نظر داشته باشند.

وزیر امورخارجه آلمان با بیان اینكه كشورش نباید قدرت اقتصادی خود در اروپا را به رخ دیگر كشورها بكشد،گفت: اواخر سال 2010 در مطلب یكی از روزنامه های پر شمارگان آلمان از یونان خواسته شده بود برای پرداخت بدهی های خود جزایرش را بفروشد،كه این اقدام تبعات بسیار منفی در نزد افكار عمومی این كشور در مورد آلمان برجای گذاشت.

وستورله تاكید كرد: ما باید بطور كلی نسبت به مشكلات دیگر كشورهای اروپایی، حساسیت بیشتری داشته باشیم و شرایط آنها را مورد توجه قرار دهیم .

وزیر خارجه آلمان كه كشورش به زودی میزبان رییس جمهور جدید و سوسیالست فرانسه است،خاطرنشان كرد: این رفتار نه فقط در مورد یونان بلكه درمورد همسایه فرانسه نیز صادق است.

وستروله با بیان اینكه به درخواست فرانسه برای ایجاد تغییرات در پیمان تثبیت بودجه ای با نگاهی باز می نگرد،افزود: این تغییرات فقط باید در راستای تقویت رشد اقتصادی و البته بدون بوجود آوردن بدهی های جدید باشد.

این سخنان درحالی از سوی وزیر امور خارجه آلمان مطرح شده است كه، فرانسوا اولاند رییس جمهور سوسیالست فرانسه كه از روز سه شنبه هفته جاری به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می كند و قرار است بلافاصله بعد از مراسم تحلیف به آلمان سفر كند،درمورد طرح ریاضت اقتصادی و برخی از دیگر موضوعات بین المللی از جمله ادامه حضور نیروهای ناتو در افغانستان، با دولتمردان برلین اختلاف نظر جدی دارد.

رییس جدید دولت فرانسه نشان داده است كه برخلاف سلف خود،'نیكلا ساروزی'، مطیع سیاست های آلمان نیست و اصرار مركل برغیر قابل تغییر بودن اجرای طرح ریاضت اقتصادی را بر نمی تابد.

اولاند،ضمن مخالفت با پیمان تثبیت بودجه ای اروپا و بیان اینكه،'آلمان به تنهایی نمی تواند درباره همه اروپا تصمیم بگیرد'، تاكید كرده كه خواستار تجدید نظر در این طرح اقتصادی است كه به گفته وی، موجب تشدید بحران اقتصادی در اروپا می شود.

رییس جمهور منتخب مردم فرانسه،به مردم كشورش وعده داده است كه با صدر اعظم آلمان دوستانه اما قاطع روبرو خواهد شد. اولاند خود را به عنوان قهرمان یك اروپای جدید و مصمم برای احیای اقتصاد كشورش و دیگر همسایگان اروپایی،معرفی كرده است.

در همین رابطه و درحالی كه در دیگر كشورهای اروپایی از جمله یونان نیز فریادها برای یك ابتكار عمل در راستای رشد اقتصادی در اروپا بلند شده است، اولاند تاكید می كند كه این فقط نظر وی نیست و نشانه های مستقیم و غیرمستقیم بسیاری از جانب دیگر كشورها حتی كشورهای محافظه كار در این رابطه دریافت كرده است كه مخالفت خود را با این موضوع اعلام كرده اند.

تحلیلگران بر این باورند كه دیدار روز سه شنبه اولاند و مركل، با توجه به شرایط فعلی می تواند بسیار تعیین كننده باشد و باید دید با توجه به اظهارات اخیر اولاند و واكنش اولیه اما قاطع مركل به این سخنان، این دو سیاستمدار اروپایی - در رابطه با اینكه چطور با بحران بدهی های منطقه یورو مقابله كنند- در چه مسیری قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر، صدر اعظم آلمان كه طرح ریاضتی وی این روزها با انتقادات جدی در برخی از كشورهای اروپایی روبرو شده ، در شرایطی است كه باید از ایده خود دفاع كند اما با از دست دادن متحد نزدیك خود در فرانسه، به طور طبیعی روزهای سختی پیش رو خواهد داشت.

در همین راستا، آنگلا مركل روز گذشته در پیام هفتگی خود كه به صورت ویدیویی منتشر می شود،با تاكید بر اهمیت جایگاه اتحادیه اروپا،گفت: آلمان،اروپا را در كنار خود دارد و اتحادیه اروپا به اندازه كافی قوی و مقتدر هست كه بخواهد بر بحران اقتصادی فعلی غلبه كند.

مركل كه خود را برای اولین ملاقات رو در رو با منتقد جدی سیاست های اقتصادی خود آماده می كند ، بار دیگر مقامات اروپایی را دعوت به همكاری كرد.

وی افزود: 80 میلیون نفر در آلمان زندگی می كنند و ما بزرگترین كشور در اتحادیه اروپایی هستیم اما اگر بخواهیم چیزی در دنیا بدست آوریم به توانایی بیشتر از خودمان نیاز داریم،برای همین هم اتحادیه اروپا با 500 میلیون نفر جمعیت یك تشكل بسیار كارآمد و توانمند می تواند باشد.

این سخنان درحالی ازسوی مركل بیان شده كه غرور آلمانها در اتحادیه اروپا از سوی بسیاری از كشورها مورد انتقاد است و بارها از سوی رهبران كشورهایی همچون فرانسه، لهستان ،یونان و اسپانیا اعلام شده كه مقامات این كشور در صدد تحمیل نظرات و ایده های خود به سایر كشورهای اتحادیه هستند.

مقامات سیاسی و مردم این كشورها از اینكه آلمان،قدرت اقتصادی و پولی خود را به رخ كشورهای ضعیف تر می كشد،گلایه دارند.

با نگاهی مختصر به اوضاع اروپا در سه سال اخیر، می بینیم كه نشانه هایی از ظهور آرام و مجدد ناسیونالیسم در گفتمان فرهنگ عامه مردم به وجود آمده و این مساله موضوعی است كه بعضا در گفتمان برخی از سیاستمداران اروپا نیز جلوه گر شده است.

این روزها با روی كار آمدن رهبران جدید در برخی كشورهای اروپایی شاهد به چالش كشیده شدن تئوری اروپای واحد هستیم .

حملات لفظی از سوی برخی از سیاستمداران همچون نخست وزیر ایتالیا، رییس جمهور فرانسه و سران احزاب پیروز در انتخابات پارلمانی یونان به طراحان طرح ریاضت اقتصادی بویژه مركل در صدر اخبار قرار گرفته و آدمك های سیاستمداران آلمانی و فرانسوی در اعتراضات كشورهایی همچون یونان به آتش كشیده می شود.

در نمونه جدید، فرانسوی ها با انتخاب اولاند و كنار گذاشتن ساركوزی،گام عملی بزرگی برای پایان دادن به سیطره آلمان بر اقتصاد كشورشان برداشتند و این را می توان از این جمله اولاند به خوبی دریافت كه خطاب به مردم كشورش،گفت:'رای شما فرانسوی ها برای مدت زیادی جهت گیری سیاسی در اروپا را تغییر خواهد داد'.

تحلیلگران سیاسی بر این باورند كه اظهارات این روزهای گیدو وستروله، وزیر امور خارجه آلمان و هشدار وی نسبت به 'عواقب خطرناك یكه تازی آلمان در اروپا'،می تواند چراغ سبزی به رییس جمهوری جدید فرانسه برای ایجاد تغییر - ولو جزیی- در پیمان مالی اتحادیه اروپا باشد.

از : حمیدقدیمی

اروپام**1701**



:: برچسب‌ها: کنسرت , آب , کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

قتل عضو ارشد شورای عالی صلح افغانستان

ارسلا رحمانی، عضو شورای عالی صلح افغانستان و از مقامات سابق حکومت طالبان، توسط افراد مسلح در کابل کشته شد. مهاجمان توانستند از محل فرار کنند. طالبان دست داشتن در این ترور را رد کرده.

برای پخش این فایل، نرم افزار "جاوا اسکریپت" باید فعال شود و تازه ترین نسخه "فلش" نیز نصب شده باشد

گروه موسوم به "محاذ ملا دادالله" مسئولیت کشتن ارسلا رحمانی یکی از اعضای ارشد شورای عالی صلح افغانستان را به عهده گرفته است.

آقای رحمانی امروز (یکشنبه، ۲۴ ثور / اردیبهشت) زمانی که از منزل خود به سوی مجلس سنا روان بود، در نزدیکی دانشگاه کابل هدف تیراندازی قرار گرفت و کشته شد.

فردی به نام قاری حمزه که خود را سخنگوی گروه "محاذ ملا دادالله" معرفی می کند، در تماس با شماری از خبرنگاران در پاکستان اعلام کرد که این گروه آقای رحمانی را کشته است.

قاری حمزه در پیامک تلفنی به هارون نجفی زاده خبرنگار بخش فارسی بی‌بی‌سی در اسلام آباد نوشته: "ارسلا با نیروهای اشغالگر همکاری داشت و آدم ریاکاری بود. او ملت افغان را فروخته. محاذ ملا دادالله مسئولیت قتل او را به عهده می گیرد."

در مورد گروه موسوم به "محاذ ملا دادالله" اطلاعاتی زیادی در دست نیست، اما ملا دادالله یکی از فرماندهان طالبان بود که در حمله مشترک نیروهای افغان و ناتو در سال ۲۰۰۷ در ولایت هلمند کشته شد.

ملا دادالله یکی از متهور ترین فرماندهان طالبان بود که با موارد زیادی از آدم ربایی ها، سربریدن ها و تجهیز بمب گذاران انتحاری در افغانستان ارتباط داشت.

ارسلا رحمانی، عضو ارشد شورای عالی صلح، عضو مجلس سنا و رئیس یک گروه پارلمانی به نام "اصلاح و عدالت" بود

وبسایت آمریکایی "لانگ وار ژورنال" اوایل سال گذشته در مورد "محاذ ملا دادالله" به نقل از یک منبع اطلاعاتی آمریکایی نوشته بود که این گروه شاخه ای از گروه طالبان در جنوب افغانستان است که بیشتر از تاکتیک ها و ایدئولوژی شبکه القاعده استفاده می کند.

به نوشته این وبسایت، رهبری این گروه را ملا عبدالقیوم ذاکر، زندانی پیشین گوانتانامو به عهده دارد .

وحید مژده، تحلیلگر امور سیاسی افغانستان می گوید که آقای ذاکر، یکی از کسانی است که با گروهی از گروگانهای کره ای که در سال ۲۰۰۷ میلادی توسط افراد طالبان به گروگان گرفته شده بودند، تبادله/مبادله شد.

وبسایت آمریکایی "لانگ وار ژورنال" به نقل از یک منبع اطلاعاتی آمریکا در اوایل سال گذشته نوشته است که "محاذ ملا دادالله" شاخه ای از گروه طالبان است که بیشتر از تاکتیک ها و ایدیولوژی شبکه القاعده استفاده می کند

به گفته آقای مژده، عبدالقیوم ذاکر قبل از تبادله اش از گوانتامو به کابل منتقل شده بود و در زندان پلچرخی زندانی بود.

به نوشته وبسایت "لانگ وار ژورنال"، ملا ذاکر در سال ۲۰۱۰ فرمانده ارشد نظامی طالبان شد.

این در حالی است که گروه طالبان با انتشار اعلامیه ای دست داشتن در قتل اسلا رحمانی را رد کرده اند.

آقای رحمانی در حکومت طالبان، برای دوره‌ای، به عنوان معاون وزیر تحصیلات عالی کار کرد و پس از فروپاشی طالبان نیز، موضعگیری نزدیک به طالبان داشته است.

او در تلاش‌های حکومت افغانستان برای مذاکره با طالبان نقش داشته است.

آقای رحمانی اخیرا در رأس کمیسیونی برای بررسی اوضاع زندانیان قرار گرفت و بلافاصله پیشنهاد کرد که برای ارزیابی وضعیت زندانیان طالبان نیاز است تا هیاتی به بازداشتگاه گوانتانامو فرستاده شود.

آمریکا، پاکستان و نیروهای بین المللی یاری امنیتی در افغانستان یا آیساف با انتشار اعلامیه های جداگانه قتل آقای رحمانی را محکوم کرده اند.

برهان الدین ربانی، رئیس سابق شورای عالی صلح افغانستان نیز حدود هشت ماه پیش در خانه اش در شهر کابل، در نتیجه یک حمله انتحاری کشته شده بود.

اخیرا، صلاح الدین ربانی، پسر آقای ربانی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

علاوه بر آقایان ربانی و رحمانی، شمار دیگری از اعضای شورای عالی صلح افغانستان نیز در گذشته مورد حمله افراد مسلح قرار گرفته اند.

اخیرا رئیس ولایتی شورای صلح در کنر، در نتیجه یک حمله انتحاری کشته شد و پیش از این، شماری از اعضای این شورا نیز از سوی گروه های مسلح ربوده شده اند.

شورای عالی صلح به هدف زمینه سازی برای گفتگو با طالبان و تشویق رهبری این گروه برای پایان دادن به خشونت ها در افغانستان تشکیل شده است.

اما منتقدان می گویند، این شورا آنگونه که انتظار می رفت، نتوانست در راستای هدفی که برای خود تعیین کرده، کار کند.



:: برچسب‌ها: روز , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

'رضا تقی پور' كه در چارچوب 'یكصدمین سفر استانی هیات دولت' و چهارمین سفر رییس جمهور به خراسان رضوی در این استان حضور دارد در جمع مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی افزود: شبكه ملی اطلاعات یك شبكه گسترده، امن، پایدار و با ظرفیت بالا است كه دارای قابلیتهای فراوانی می باشد.

وی گفت: ایران نخستین كشور در جهان است كه شبكه ملی اطلاعات را بطور كامل و مستقل راه اندازی می كند.

وزیر ارتباطات و فناوری اصلاعات افزود: تاكنون برخی از كشورها مانند كره جنوبی، مالزی و چین این شبكه را با قابلیتهای نه چندان گسترده ایجاد كرده اند.

وی ادامه داد: شبكه ملی اطلاعات كه در برنامه پنجم توسعه كشور محقق خواهد شد اتفاق بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت به رغم همه منافع و مزایایی كه در ابتدای امر داشت امروز به دلیل وجود كسب و كارها و استفاده های غیراخلاقی و انسانی، مزیتهای خود را از دست داده است.

تقی پور افزود: به تعبیری دیگر كشور نیازمند شبكه ای امن، پایدار و عاری از آلودگیها است تا مسائل ملی و اطلاعات مربوط به دستگاههای اجرایی و كسب و كارهای تمیز و پاك در درون این شبكه مدیریت شود.

وی با بیان اینكه كاربران اینترنت در ایران رتبه نخست را در خاورمیانه دارا هستند گفت: هم اكنون رقم كاربران اینترنت در ایران 9/46 به ازای هر صد نفر ضریب نفوذ اینترنت در خاورمیانه است.ك/2

7487/664



:: برچسب‌ها: پاییز , هنر , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

'عزیز نوراف'روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ازبكستان گفت: تیم فوتبال استقلال ساعت 14 روز جاری به صورت مستقیم به شهر قارشی می آید و مورد استقبال نمایندگان فدراسیون فوتبال ازبكستان و نسف قارشی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دیدار بین تیم های استقلال از ایران و نسف قارشی ازبكستان ساعت 19:30 دقیقه روز چهارشنبه به وقت محلی در ورزشگاه مركزی شهر قارشی كه گنجایش 15 هزار و 500 نفر تماشاگر را دارد، برگزار خواهد شد.

وی گفت: 'توجو مینورو' داور اصلی از ژاپن، 'یاقی آكانه' كمك داور اول از ژاپن و 'یاسر عماد مراد' كمك داور دوم از كویت دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نسف قارشی در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت خواهند كرد.

آساق**ش.ع**1558**1565



:: برچسب‌ها: زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers
حامد کرزی

آقای کرزی همواره نسبت به موفقیت برنامه واگذاری مسئولیت امنیتی به نیروهای داخلی اظهار خوشبینی کرده است

حامد کرزی، رئیس جمهوری افغانستان آغاز مرحله سوم واگذاری مسئولیت های امنیتی از نیروهای خارجی به نیروهای داخلی را اعلام کرد.

دفتر آقای کرزی روز ۲۴ ثور/اردیبهشت با انتشار اعلامیه‌ای گفته است که با اجرای این مرحله، ۱۱ ولایت به صورت کامل و مراکز همه ای ۳۴ ولایت افغانستان شامل این برنامه می‌شود.

در این اعلامیه از ارزگان، کاپیسا و پروان به عنوان ولایتهایی نام برده شده که همه واحدهای اداری آنها تحت پوشش این مرحله از برنامه انتقال قرار می‌گیرند.

بر اساس این اعلامیه، ۷۵ درصد جمعیت افغانستان در مناطق تحت پوشش مرحله سوم واگذاری مسئولیت امنیتی به نیروهای داخلی افغانستان سکونت دارند.

اشرف غنی احمدزی، رئیس کمیسیون انتقال مسئولیت‌های امنیتی در یک نشست خبری گفت که عمدتا در این مرحله، محلات دارای منابع طبیعی و شاهراهها تحت پوشش این برنامه قرار می گیرد.

آقای احمدزی افزود که در یک سال گذشته در آموزش و تجهیز نیروهای امنیتی افغانستان موفقیتهای زیادی به دست آمده و قرار است در اجلاس هفته آینده سران ناتو در شیکاگو، در مورد حمایت مالی این نیروها تصمیم‌های نهایی گرفته شود.

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا و لئون پانه تا وزیر دفاع این کشور در بیانیه هایی از تحول روز یکشنبه استقبال کرده اند.

آقای اوباما نوشت: "درحالی که ما در مسیر تحقق اهدافمان دایر بر سپردن کامل مسئولیت امنیت در سراسر افغانستان تا پایان سال 2014 به دولت این کشور هستیم، نیروهای امنیت ملی افغانستان درحال تقویت توانایی خود هستند."

آنرس فو راسموسن، دبیرکل ناتو نیز با استقبال از آغاز مرحله سوم واگذاری مسئولیت های امنیتی گفت " با پایان روند انتقال در اخیر سال ۲۰۱۴، نقش رزمی ناتو در افغانستان نیز پایان خواهد یافت اما این پایان حضور ناتو در افغانستان نخواهد بود."

دولت افغانستان بر ادامه حمایت مالی و تجهیز نیروهای مسلح خود از سوی متحدان غربی‌اش تاکید دارد

دفتر ریاست جمهوری افغانستان گفته است که در این مرحله در کنار تلاش برای تامین امنیت به وسیله نیروهای داخلی، به توسعه اقتصادی، تامین عدالت و حاکمیت قانون نیز توجه می‌شود.

حامد کرزی دستور داده است که کمیسیون انتقال پس از این توجه خود را بیشتر بر برنامه‌ریزی برای اجرای مراحل چهارم و پنجم این برنامه متمرکز کند.

بر اساس اعلامیه دفتر آقای کرزی، در این دو مرحله عمدتا مناطق مرزی شامل خواهد بود.

برنامه واگذاری مسئولیت امنیتی از نیروهای بین‌المللی به نیروهای داخلی، تا پایان خروج تدریجی نیروهای خارجی در سال ۲۰۱۴ میلادی، در سراسر افغانستان اجرا خواهد شد.

دولت افغانستان تاکید دارد که متحدان غربی آن باید تقویت نیروهای مسلح افغانستان را برای به دوش گرفتن مسئولیت تامین امنیت، در اولویت داشته باشند و کمکهای بیشتری در اختیار این نیروها قرار دهند.



:: برچسب‌ها: انگور چینی , استرالیا , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

پریسا جان قربان، روز دوشنبه به ایرنا گفت: پزشكان بخش پیوند اعضا تلاش خود را برای پیوند كبد به این جوان انجام داده اند و روز گذشته تحت عمل جراحی پیوند كبد زیر نظر دكتر ملك حسینی قرار گرفت.

او افرود: در حال حاضر رضا داوود نژاد در بخش مراقبت های ویژه بسر می برد و وضعیت مناسبی دارد.

رضا داوود نژاد پیوند خود را از مرحوم سید محمدرضا كاكاوند ، جوان 38 ساله شیرازی كه در اثر خون ریزی مغزی دچار مرگ مغزی شد، دریافت كرد.

این هنرمند پس از ابتلا به مشكل كبدی، از مدتی پیش برای پیوند كبد در شیراز اقامت داشت.ك/3

680 / 675



:: برچسب‌ها: مربع , وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرگزاری ها،سیتی بعد از برد 3 بر 2 مقابل كویینز پارك رنجرز، به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به منچستریونایتد عنوان قهرمانی در رقابت های فصل جاری لیگ برتر انگلیس را به دست آورد.

'روبرتو مانچینی' در این باره گفت:هرگز فینالی مثل این ندیده بودم. ما بهترین فوتبال را بازی كردیم، بیشترین گل را زدیم و دو بار یونایتد را شكست دادیم. پس شایستگی قهرمانی را داشتیم.

وی افزود: به بازیكنانم خیلی افتخار می كنم. آنها قهرمانی را می خواستند و برای رسیدن به آن تا آخرین لحظه سخت تلاش كردند. شكست دادن تیم قدرتمندی مثل یونایتد فوق العاده است. به نظرم این قهرمانی تاریخ باشگاه را عوض می كند و مایه افتخار خواهد شد.

'وینسنت كمپانی' كاپیتان منچسترسیتی نیز با اشاره به مراحل بسیاری كه در آن یونایتد در شرایط مشابه قهرمان شده بود، گفت: در منچستر معجزه روی داد اما اینبار در این طرف جاده. این قهرمانی یكی از بهترین لحظات زندگی من است. خیلی خوب بازی كردیم و در مسابقات به خصوص خانگی، باورنكردنی بودیم.

توانایی مانچینی در بازی فكری با 'الكس فرگوسن' سرمربی منچستریونایتد، یكی از دستاوردهای فراوان وی بود.

او بیشتر اوقات تا قبل از برد برابر نیوكاسل همواره تأكید می كرد كه یونایتد مدعی اصلی قهرمانی است و سیتی هیچ امیدی برای قهرمانی ندارد.

وی در این باره هم خاطر نشان كرد:‌ هرگز به این مسئله هیچ اعتقادی نداشتم. این حرف ها را زدم چون می خواستم فشار از روی ما برداشته شود. كسب قهرمانی برای ما واقعا مهم بود. منچسترسیتی آینده درخشانی در پیش خواهد داشت. خیلی خوشحالیم چون برای اولین بار بعد از 44 سال قهرمان شدیم. امیدوارم این موفقیت های ادامه پیدا كند. از اینكه الكس فرگوسن می گوید در این مسابقات دو یا سه سال جوانتر شده است، خیلی خوشحالم. امیدوارم او 10 سال بیشتر احساس جوانی كند.

9126**1440



:: برچسب‌ها: تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روزجمعه ایرنا، 186ركابزن از دقایقی پیش و با شلیك طپانچه توسط استاندار حركت خود را از میدان ساعت شهر تبریز آغاز كردند و در اولین مرحله از این تور در مسیر 141 كیلومتری تبریز - ارومیه ركاب می زنند.

ركابزنان در كیلومتر 40 این مرحله اولین خط امتیازی را پیش روی دارند و سپس در كیلومتر 86 و 113 دو خط امتیازی دیگر در نقشه تور گنجانده شده است.

در این مرحله به علت كفی بودن مسیر، خط كوهستان وجود ندارد و ركابزنان در مسیر حركت از ارتفاع 1360 متری به ارتفاع 1390 متری خواهند رسید و در ارتفاع 1260 متری رقابت این مرحله به پایان می رسد.

بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان از امروز به مدت شش روز و در شش مرحله و به مسافت 928 كیلومتر در مسیر استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار می شود.

تیم های اندولسیای اسپانیا، آستانه قراقستان، ISD Lamper اوكراین، كونیا توركو شكر اسپور تركیه ، OCBCسنگاپور، SCS آلمان، جمهوری چك، Atacama پاراگوئه، سورن ازبكستان، BAYERN آلمان، هلند ، بریسا اسپور تركیه، PlanB استرالیا، پتروشیمی تبریز ، دانشگاه آزاد، مس كرمان، ملی سوریه، منتخب اردبیل و علوم پزشكی آذربایجان غربی در تور بیست و هفتم حضور دارند.

دوچرخه سواران در مرحله دوم كه فردا انجام می شود مسیر 174 كیلومتری ارومیه - شبستر را ركاب خواهند زد.

7233/587



:: برچسب‌ها: درختان , سیاه و سفید , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش امروز جمعه ایرنا , سازمان بین المللی صلیب سرخ اعلام كرد كه این نھاد بین المللی عملیات و فعالیت ھای امدادی و بھبودی خود را در بخشی از نقاط شھر بندری كراچی و شمال غربی پاكستان را به دلیل قتل یكی از مدیران صلیب سرخ در كویته مركز ایالت بلوچستان این كشور، به حالت تعلیق درآوردہ است.

'خلیل رسجد داله' مدیر 60 ساله برنامه بهداشتی صلیب سرخ در ماه ژانویه ربوده شد و جسد او اواخر ماه آوریل درحالی كه سرش جدا شده بود در شهر كویته در استان بلوچستان در جنوب غربی پاكستان پیدا شد.

براساس بیانیه دفتر كمیته بین المللی صلیب سرخ,این نھاد بین المللی ھم اكنون پس از قتل یكی از كارمندان خود در پاكستان،درحال بررسی حضور و فعالیت ھایش در این كشور است.

مسوول اجرایی كمیته جهانی صلیب سرخ در جنوب آسیا ، نیز اعلام كرد كه درپی قتل امدادگر انگلیسی این كمیته،بسیاری از طرح های امدادی خود را در پاكستان به حال تعلیق درآورده و از همه نیروهای خارجی خود خواسته است كه به پایتخت بازگردند.

'ژاك دی مایو' گفت: اقدامات فوری در این زمینه انجام شدہ و این كمیته فعالیتهای خود دركراچی و پیشاور را نیز به دلیل كشتن 'خلیل داله' از فعالان این كمیته،به حال تعلیق درآورده است.

'پائول كاستلا' رییس كمیته صلیب سرخ در پاكستان نیز گفت: حمله اخیر علیه صلیب سرخ ما را وادار می كند كه بین فعالیتهای انساندوستانه و حفظ جان فعالان ، توازن ایجاد كنیم.

وی با اشارہ به اینكه كمیته بین المللی صلیب سرخ در حال بررسی و تحلیل حضور خود در پاكستان و مسائلی پیرامون تنظیم فعالیت ھایش در آیندہ با استفادہ از راہ حل ھای موجود است،ادامه داد: صلیب سرخ در ھفته ھای آیندہ قرار است تصمیم جدیدش را برای ادامه حضور در پاكستان اعلام كند.

صلیب سرخ از سال 1947 تاكنون در پاكستان فعالیت می كند و كمك هایی در اختیار قربانیان حوادث ناشی از خشونت ها و حوادث طبیعی قرار داده است.

آساق ** 1095



:: برچسب‌ها: زرد , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش فارس، شبکه خبری راشاتودی در گفتگو با یک تاریخدان و تحلیلگر مسائل سیاسی که به تازگی از سوریه دیدن کرده است، نظر وی را در مورد اوضاع کنونی در این کشور جویا شده است.



:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1391 | نظرات ()