سرمربی منچسترسیتی: شایستگی قهرمانی را داشتیم
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرگزاری ها،سیتی بعد از برد 3 بر 2 مقابل كویینز پارك رنجرز، به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به منچستریونایتد عنوان قهرمانی در رقابت های فصل جاری لیگ برتر انگلیس را به دست آورد.

'روبرتو مانچینی' در این باره گفت:هرگز فینالی مثل این ندیده بودم. ما بهترین فوتبال را بازی كردیم، بیشترین گل را زدیم و دو بار یونایتد را شكست دادیم. پس شایستگی قهرمانی را داشتیم.

وی افزود: به بازیكنانم خیلی افتخار می كنم. آنها قهرمانی را می خواستند و برای رسیدن به آن تا آخرین لحظه سخت تلاش كردند. شكست دادن تیم قدرتمندی مثل یونایتد فوق العاده است. به نظرم این قهرمانی تاریخ باشگاه را عوض می كند و مایه افتخار خواهد شد.

'وینسنت كمپانی' كاپیتان منچسترسیتی نیز با اشاره به مراحل بسیاری كه در آن یونایتد در شرایط مشابه قهرمان شده بود، گفت: در منچستر معجزه روی داد اما اینبار در این طرف جاده. این قهرمانی یكی از بهترین لحظات زندگی من است. خیلی خوب بازی كردیم و در مسابقات به خصوص خانگی، باورنكردنی بودیم.

توانایی مانچینی در بازی فكری با 'الكس فرگوسن' سرمربی منچستریونایتد، یكی از دستاوردهای فراوان وی بود.

او بیشتر اوقات تا قبل از برد برابر نیوكاسل همواره تأكید می كرد كه یونایتد مدعی اصلی قهرمانی است و سیتی هیچ امیدی برای قهرمانی ندارد.

وی در این باره هم خاطر نشان كرد:‌ هرگز به این مسئله هیچ اعتقادی نداشتم. این حرف ها را زدم چون می خواستم فشار از روی ما برداشته شود. كسب قهرمانی برای ما واقعا مهم بود. منچسترسیتی آینده درخشانی در پیش خواهد داشت. خیلی خوشحالیم چون برای اولین بار بعد از 44 سال قهرمان شدیم. امیدوارم این موفقیت های ادامه پیدا كند. از اینكه الكس فرگوسن می گوید در این مسابقات دو یا سه سال جوانتر شده است، خیلی خوشحالم. امیدوارم او 10 سال بیشتر احساس جوانی كند.

9126**1440





:: برچسب‌ها: تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: